Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Takto znela moja podpísaná výpoveď ktorú som podľa pokynov pre poslal uvedenej spoločnosti. Dňa 29.4.2018 som si aktivoval službu PREMIUM na Vašej internetovej zoznamovacej stránke na jeden mesiac za čiastku 9,90 EUR. Služba v sebe skrýva automatické obnovenie členstva za veľmi nevýhodné podmienky. V informačnom maily mám garantované spoločnosťou, že zrušiť automatické obnovenie môžem najneskôr do 7 dní pred vypršaním predplateného obdobia, čo je do 22.5.2018 Žiadosť o zrušenie automatického členstva podávam 30.4.2018.
Touto formou by som rád dal spoločnosti be2 najavo, že si viac neprajem využívať ich služby a chcem, aby mi PREMIUM členstvo nebolo predĺžené. Keďže spoločnosť be2 si vyhradzuje 3 dni na samotné reakcie zákazníckeho servisu, aj touto formou chcem spoločnosť informovať, že som jednoznačne a vyslovene podal žiadosť na zrušenie automatického obnovenia členstva v dostatočnom predstihu a akékoľvek predĺženie členstva či stiahnutie peňazí z môjho účtu bude v rozpore s mojou včasnou žiadosťou a proti zmluvným podmienkam.
Premium členstvo
zrušenie PREMIUM členstva na vašej internetovej zoznamovacej stránke a nevymáhanie poplatku za nechcené automatické predĺženie PREMIUM členstva.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: GR5JHP19
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Áno už mi bolo oznámené že už nebude odo mňa požadovaný žiaden poplatok a prémiové členstvo mi končí 29.5.2018. Ihneď po tejto informácií som vymazal aj svoj profil. Teda môžem to považovať za uzatvorenú vec?
ID: GR5JHP19
Dobrý den.
Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.
Hodnocení:
Komentář: Ďakujem dTestu ale aj spoločnosti be2 že moja žiadosť bola vybavená k mojej spokojnosti.