Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23279Ukončenie prémiového členstva (výpoveď)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2018, před 7 lety

Jozef Kožej

Znění stížnosti

Takto znela moja podpísaná výpoveď ktorú som podľa pokynov pre poslal uvedenej spoločnosti. Dňa 29.4.2018 som si aktivoval službu PREMIUM na Vašej internetovej zoznamovacej stránke na jeden mesiac za čiastku 9,90 EUR. Služba v sebe skrýva automatické obnovenie členstva za veľmi nevýhodné podmienky. V informačnom maily mám garantované spoločnosťou, že zrušiť automatické obnovenie môžem najneskôr do 7 dní pred vypršaním predplateného obdobia, čo je do 22.5.2018 Žiadosť o zrušenie automatického členstva podávam 30.4.2018.

Touto formou by som rád dal spoločnosti be2 najavo, že si viac neprajem využívať ich služby a chcem, aby mi PREMIUM členstvo nebolo predĺžené. Keďže spoločnosť be2 si vyhradzuje 3 dni na samotné reakcie zákazníckeho servisu, aj touto formou chcem spoločnosť informovať, že som jednoznačne a vyslovene podal žiadosť na zrušenie automatického obnovenia členstva v dostatočnom predstihu a akékoľvek predĺženie členstva či stiahnutie peňazí z môjho účtu bude v rozpore s mojou včasnou žiadosťou a proti zmluvným podmienkam.


Produkt

Premium členstvo


Požadované řešení

zrušenie PREMIUM členstva na vašej internetovej zoznamovacej stránke a nevymáhanie poplatku za nechcené automatické predĺženie PREMIUM členstva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2018 15:22, před 7 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2018 13:04, před 7 lety

ID: GR5JHP19


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2018 16:08, před 7 lety


Jozef Kožej

Áno už mi bolo oznámené že už nebude odo mňa požadovaný žiaden poplatok a prémiové členstvo mi končí 29.5.2018. Ihneď po tejto informácií som vymazal aj svoj profil. Teda môžem to považovať za uzatvorenú vec?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2018 13:19, před 7 lety

ID: GR5JHP19


Dobrý den.

Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.5.2018 20:48, před 7 lety


Jozef Kožej

Hodnocení:

Komentář: Ďakujem dTestu ale aj spoločnosti be2 že moja žiadosť bola vybavená k mojej spokojnosti.