Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2328Přenesení čísla a jejich takzvaně interní podmínky!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2014, před 11 lety

Jan Švaříček

Znění stížnosti

Dobrý den, podávám podmět ke kontrole praktik společnosti Telefonica O2 Czech Republic. Chci si přenést číslo, kdy při kladném kreditu na předplacené kartě tj prepaid card bez závazku odmítají přenést a vygenerovat mi číslo pro přenesení k jinému operátorovi z důvodu jejich interních podmínek. Karta nebyla již více jak 6 měsíců dobita a tím pozastavena a že prý musím dobít kredit ale částka kladná nebude při přenesení vrácená. Dále žádám jako zákazník společnosti Telefonica O2 Czech Republic o udělení sankcí na tuto společnost za tuto velmi pochybnou praktiku.
Budu velmi rád pokud se o můj případ budete zajímat.


Produkt

Přenesení předplacené karty


Požadované řešení

Požaduji přenesení čísla bez nutnosti dobít kredit nebo při dobití kreditu chci požádat vás o zaslání celkového stavu kreditu na můj bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 12:59, před 11 lety

Tuto podmínku pro přenos telefonního čísla nepovažujeme za nepřiměřenou. V případě, že by číslo bylo aktivní a bylo žádáno o zvýšení kreditu, byl by požadavek nepřiměřený. V této situaci se jedná o požadavek, aby žadatel o přenos byl aktivním zákazníkem poskytovatele služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2014 14:08, před 11 lety

Hezký den,

aktuálně je vaše číslo v aktivním stavu, tudíž je možné požádat o vygenerování ČVOP a portaci k jinému poskytovateli. ČVOP vám vystavíme na základě zavolání na naši zákaznickou linku 800 02 02 02 a to v pracovní dny od 8 do 20 hodin.

Je však pravdou, že pro úspěšné uskutečnění přenosu čísla je zapotřebí, aby daná SIM byla plně aktivní.

S pozdravem

Renáta Drastichová | O2 CZ
GURU pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2014 14:49, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.