Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, podávám podmět ke kontrole praktik společnosti Telefonica O2 Czech Republic. Chci si přenést číslo, kdy při kladném kreditu na předplacené kartě tj prepaid card bez závazku odmítají přenést a vygenerovat mi číslo pro přenesení k jinému operátorovi z důvodu jejich interních podmínek. Karta nebyla již více jak 6 měsíců dobita a tím pozastavena a že prý musím dobít kredit ale částka kladná nebude při přenesení vrácená. Dále žádám jako zákazník společnosti Telefonica O2 Czech Republic o udělení sankcí na tuto společnost za tuto velmi pochybnou praktiku.
Budu velmi rád pokud se o můj případ budete zajímat.
Přenesení předplacené karty
Požaduji přenesení čísla bez nutnosti dobít kredit nebo při dobití kreditu chci požádat vás o zaslání celkového stavu kreditu na můj bankovní účet.
|
Tweet |
Tuto podmínku pro přenos telefonního čísla nepovažujeme za nepřiměřenou. V případě, že by číslo bylo aktivní a bylo žádáno o zvýšení kreditu, byl by požadavek nepřiměřený. V této situaci se jedná o požadavek, aby žadatel o přenos byl aktivním zákazníkem poskytovatele služeb.
Hezký den,
aktuálně je vaše číslo v aktivním stavu, tudíž je možné požádat o vygenerování ČVOP a portaci k jinému poskytovateli. ČVOP vám vystavíme na základě zavolání na naši zákaznickou linku 800 02 02 02 a to v pracovní dny od 8 do 20 hodin.
Je však pravdou, že pro úspěšné uskutečnění přenosu čísla je zapotřebí, aby daná SIM byla plně aktivní.
S pozdravem
Renáta Drastichová | O2 CZ
GURU pro Social Media
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.