Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23290Vymáhání dluhu be2 S.à.r.l - neoprávněný požadavek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2018, před 7 lety

Radovana Kodešová

Znění stížnosti

Přes ukončení smlouvy ze strany společnosti Be2, viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/21980/

tato společnost se opět ozvala, nyní požaduje pro změnu částku ve výši 2530,- Kč, v zaslaném emailu, na který nelze reagovat, je podrobně popsáno, jaké sankce (včetně exekuce) budou následovat.
1. účet byl společností deaktivován, nyní je náhle ve stavu "blokace"
2. komunikace se společností je komplikovaná, proto zveřejňuji zde
3. screen o ukončení s vyjádřením přílohou


Požadované řešení

Okamžité vyjádření společnosti. Dále výmaz všech dat, které společnost získala.
účet: nejsemmala@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2018 23:36, před 7 lety

Byl-li závazek mezi společností a spotřebitelkou ukončen, může spotřebitelka v souladu s § 1949 občanského zákoníku požádat o vystavení potvrzení, že svou smluvní povinnost splnila a závazek mezi ní s společností zanikl (kvitanci). Takové potvrzení může posloužit jako důkaz při případném soudním sporu. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit svůj název i jméno spotřebitelky, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl závazek splněn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2018 16:01, před 7 lety

ID: CUPPKH91


Dobrý den.

Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.5.2018 20:12, před 7 lety


Radovana Kodešová

V souladu s § 1949 občanského zákoníku žádám o vystavení potvrzení, že svou smluvní povinnost jsem splnila a závazek mezi mnou s společností zanikl.
V potvrzení požaduji vyznačit název společnosti i moje jméno, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl závazek splněn.
Zároveň jsem odeslala be2 S.à.r.l. Odvolání souhlasu s používání dat. Žádám společnost o zaslání výše uvedeného, a to prostřednictvím emailu používaného k vzájemné komunikaci.
Po zkušenostoch se společností be2 S.à.r.l. nepovažuji vyjádření prostřednictvím tohoto webového rozhraní za dostatečné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 07:16, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2018 15:31, před 7 lety

ID: CUPPKH91


Dobrý den.

V zájmu zaslání uvedených informací prostřednictvím emailové komunikace ze strany Zákaznického centra prosím využijte standardního postupu v podobných případech a zašlete svou žádost přímo našemu Zákaznickému centru, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@singles50.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.6.2018 20:27, před 7 lety


Radovana Kodešová

Hodnocení: