Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přes ukončení smlouvy ze strany společnosti Be2, viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/21980/
tato společnost se opět ozvala, nyní požaduje pro změnu částku ve výši 2530,- Kč, v zaslaném emailu, na který nelze reagovat, je podrobně popsáno, jaké sankce (včetně exekuce) budou následovat.
1. účet byl společností deaktivován, nyní je náhle ve stavu "blokace"
2. komunikace se společností je komplikovaná, proto zveřejňuji zde
3. screen o ukončení s vyjádřením přílohou
Okamžité vyjádření společnosti. Dále výmaz všech dat, které společnost získala.
účet: nejsemmala@seznam.cz
|
Tweet |
Byl-li závazek mezi společností a spotřebitelkou ukončen, může spotřebitelka v souladu s § 1949 občanského zákoníku požádat o vystavení potvrzení, že svou smluvní povinnost splnila a závazek mezi ní s společností zanikl (kvitanci). Takové potvrzení může posloužit jako důkaz při případném soudním sporu. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit svůj název i jméno spotřebitelky, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl závazek splněn.
ID: CUPPKH91
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
V souladu s § 1949 občanského zákoníku žádám o vystavení potvrzení, že svou smluvní povinnost jsem splnila a závazek mezi mnou s společností zanikl.
V potvrzení požaduji vyznačit název společnosti i moje jméno, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl závazek splněn.
Zároveň jsem odeslala be2 S.à.r.l. Odvolání souhlasu s používání dat. Žádám společnost o zaslání výše uvedeného, a to prostřednictvím emailu používaného k vzájemné komunikaci.
Po zkušenostoch se společností be2 S.à.r.l. nepovažuji vyjádření prostřednictvím tohoto webového rozhraní za dostatečné.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: CUPPKH91
Dobrý den.
V zájmu zaslání uvedených informací prostřednictvím emailové komunikace ze strany Zákaznického centra prosím využijte standardního postupu v podobných případech a zašlete svou žádost přímo našemu Zákaznickému centru, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@singles50.cz,
děkujeme Vám.
Hodnocení: