Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#23293Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2018, před 7 lety

Oldřiška Samková

Znění stížnosti

Dne 4.4.2018 jsem vracela v zákonné lhůtě této firmě zboží v ceně 4545.- kč. Balík byl firmou převzatý dne 6.4. 2018. Dnes ( 2.5. 2018) stále peníze za vrácené zboží na účtu nemám. (Podací číslo tohoto balíku : DR0184831759X)
Telefon firmy je nedostupný, na jejich stránkách servis nefunguje.


Produkt

Kód objednávky 2018001096, objednáno dne 19.3. 2018


Požadované řešení

Žádám o neprodlené vrácení peněz na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 10:00, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 12:40, před 7 lety

Stiznost byla vyresena a spotrebitelka obdrzela penize na ucet o cem jsme spotrebitelku informovali.
Moc se omlouvame za komplikace.

S pozdravem!

Skvelesaty.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.7.2018 15:26, před 7 lety


Oldřiška Samková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji Dtestu za pomoc, obchod nemůžu nikomu doporučit , každý ať si důkladně přečte recenze.
Peníze mám na účtu, po nesčetných stížnostech a urgencích....