Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.4.2018 jsem vracela v zákonné lhůtě této firmě zboží v ceně 4545.- kč. Balík byl firmou převzatý dne 6.4. 2018. Dnes ( 2.5. 2018) stále peníze za vrácené zboží na účtu nemám. (Podací číslo tohoto balíku : DR0184831759X)
Telefon firmy je nedostupný, na jejich stránkách servis nefunguje.
Kód objednávky 2018001096, objednáno dne 19.3. 2018
Žádám o neprodlené vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Stiznost byla vyresena a spotrebitelka obdrzela penize na ucet o cem jsme spotrebitelku informovali.
Moc se omlouvame za komplikace.
S pozdravem!
Skvelesaty.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji Dtestu za pomoc, obchod nemůžu nikomu doporučit , každý ať si důkladně přečte recenze.
Peníze mám na účtu, po nesčetných stížnostech a urgencích....