Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#23298C-Date - Automatické prodloužení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2018, před 7 lety

Petr Hofmann

Znění stížnosti

Dobrý den, v lednu 2018, jsem na stránkách C-Date.com, zakoupil měsíční prémiové členství za 180 Kč. Dnes 2.5.2018 mi přišel domů dopis, od společnosti Intrum, s pohledávkou na dlužnou částku 95 EUR. Z počátku jsem nevěděl o co jde, a snažil jsem se na Intrum dovolat. Poté jsme společně s rodinou se dohledali o co jde, a že nejsem první, kterýmu se toto stalo. Dohledali jsme že se jedná o společnost C-Date, přičemž jsem se domníval že jsem tam měl vše uhrazené, a že jsem neměl žádný dluh vůči této společnosti.
Po přečtění několika stížností, jsme zjistily že se jedná o jakýsi Automatické prodloužení prémiového účtu na C-Date. Násleze jsme dohledali E-Mailovou verzi pohledávku na dluh na E-Mailu, který se nacházel ve složce SPAM od dne 16.3.2018. Ale nepodařilo se nám dohledal ani jednu formu společnosti C-Date.com, ve které by se mne doptala, jestli stále mám zájem o prémiové členství v jejich internetové "seznamce", což bych považoval za povinnost, jde-li o částku téhle velikosti, jakou si po mě teď žádají - 95,13 EUR což v českých korunách je nějakých 2500+- Kč, a tudíž nemalá částka.


Produkt

účet na C-Date.com na email Hofmann94@seznam.cz


Požadované řešení

Zrušení dluhu, a okamžité! zrušení prémiového účtu
+ pro budoucí klienty, být aktivní a dotázat se jestli, stále mají zájem o prémiové členství na stránce C-Date.com


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 11:04, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2018 13:05, před 7 lety

ID: E4X3KG40


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 21/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené. Profil samotný bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je k dnešnímu dni v rámci daného profilu evidovaný (mějte prosím na paměti, že vymazáním profilu se nezbavujete povinnosti uhradit dlužný poplatek),

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 09:23, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2018 11:47, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.