Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v lednu 2018, jsem na stránkách C-Date.com, zakoupil měsíční prémiové členství za 180 Kč. Dnes 2.5.2018 mi přišel domů dopis, od společnosti Intrum, s pohledávkou na dlužnou částku 95 EUR. Z počátku jsem nevěděl o co jde, a snažil jsem se na Intrum dovolat. Poté jsme společně s rodinou se dohledali o co jde, a že nejsem první, kterýmu se toto stalo. Dohledali jsme že se jedná o společnost C-Date, přičemž jsem se domníval že jsem tam měl vše uhrazené, a že jsem neměl žádný dluh vůči této společnosti.
Po přečtění několika stížností, jsme zjistily že se jedná o jakýsi Automatické prodloužení prémiového účtu na C-Date. Násleze jsme dohledali E-Mailovou verzi pohledávku na dluh na E-Mailu, který se nacházel ve složce SPAM od dne 16.3.2018. Ale nepodařilo se nám dohledal ani jednu formu společnosti C-Date.com, ve které by se mne doptala, jestli stále mám zájem o prémiové členství v jejich internetové "seznamce", což bych považoval za povinnost, jde-li o částku téhle velikosti, jakou si po mě teď žádají - 95,13 EUR což v českých korunách je nějakých 2500+- Kč, a tudíž nemalá částka.
účet na C-Date.com na email Hofmann94@seznam.cz
Zrušení dluhu, a okamžité! zrušení prémiového účtu
+ pro budoucí klienty, být aktivní a dotázat se jestli, stále mají zájem o prémiové členství na stránce C-Date.com
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska
ID: E4X3KG40
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 21/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
........................
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené. Profil samotný bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je k dnešnímu dni v rámci daného profilu evidovaný (mějte prosím na paměti, že vymazáním profilu se nezbavujete povinnosti uhradit dlužný poplatek),
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.