Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Přes dva měsíce jsem čekala na balík ze zahraničí. Poté jsem se podívala do aplikace a tam bylo napsáno, že dne 24.4. ve 14:19 byl můj balík úspešně doručen, ale vůbec ne mě. Ještě předtím ovšem byl údajně uložen na poště (pošta Svitavy) protože jsem nebyla doma (lístek k vyzvednutí jsem nedostala) šla jsem tedy na poštu, co a jak. Samozřejmě paní za přepážkou vůbec nevěděla a poslala mě za vedoucím pošty. Nikdo neotevíral. Není to poprvé co se mi to stalo a už mi dochází trpělivost. Doporučený balík je snad od toho, aby se dostal do mých rukou a ne do cizích!!! Je mi jasné, že svoje balíky už neuvidím, ale zajímalo by mě, komu tedy byly předány! Snad při předání balíku musím ukázat občanku, odtoho je to doporučeně..
Sledovací číslo balíků - LF292786759CN, RB479526729SG
Žádám o vysvětlení
|
Tweet |
Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli.
Do šesti měsíců od podání může spotřebitel dodání zásilky reklamovat u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal. Při řešení reklamace spolupracuje pošta se zahraničním provozovatelem. Zjišťuje se, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Pošta vám následně písemně oznámí, zda, kdy a komu byla zásilka vydána. Nedošlo-li k řádnému dodání, považuje se zásilka za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.