Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Dne 1.5.2018 jsem uhradil částku na 1 měsíc pro VIP členství u společnosti be2. E-mail s žádostí o zrušení smlouvy jsem zaslal, opakovaně (5x) na uváděný zákaznický e-mail zakaznickyservis@be2. Bohužel se mi pošta pořád vrací, a kontakt, na který mě v tomto případě(odstoupení od smlouvy - zrušení tzv. prémiového členství) odkazuje provozovatel služeb, nereaguje. V podmínkách je, zkušební lhůta a odstoupení do 14 dnů, bez udání důvodu. Ale mám obavy, že pokud poskytovatel nebude nadále reagovat, může se stát že tuto lhůtu vyčerpám. Tím pádem by mi automaticky prodloužily prémium ůžet na další 3 měsíce. Zítra zasílám pro jistotu ještě doporučený dopis přímo na adresu firmy. Tímto bych vás chtěl poprosit o pomoc a rád zrušil své VIP členství (odstoupil od smlouvy),do 14 dnů od uzavření a tím ukončil své členství.
Uživatelské jméno: Petr
popř. tady je vzor žádosti o výpovědi smlouvy, který jsem zasílal na výše uvedenou e-mailovou adresu be2.
Dobrý den
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu (telefonu), tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že dávám výpověď a odstupuji od mnou uzavřenou smlouvou se společností be2 S.a.r.l. dne 1.5.2018 o poskytování vašich služeb.
Požaduji zrušení tzv. Prémiového členství.
Jméno: PETR ŽŮREK
Země: ČR
e-mail: xxx@xxx.xx
Děkuji za odpověď
Zrušení tzv. prémiového účtu, vymazání osobních dat, smazání profilu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: MKZMNF03
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 149 Kč ke dni 07.05.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Hodnocení:
Komentář: Děkuji