Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#23309Špatně podané informace o zapojení internetu a telavize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2018, před 7 lety

Iveta Vrlová

Znění stížnosti

Dne 23.4.2018 jsem na pobočce v Karolíně Ostrava sepsala žádost o zapojení internetu a televize.Bylo mě ujištěno,že do 14 dní to budu mít zapojeno.Proto jsem zrušila žádost u poskytovatele Poda Ostrava.Byl mi zapůjčen modem na 14.Dnes mě kontaktoval operátor,stím že možný první termín je až 11.5.2018.Kdyby mi tato informace byla řečena ihned,tak bych o to zájem neměla.Myslím si,že je to velmi nevhodné nekorektní jednání a určitě neprofesionální,když zákazník dostane špatné informace.Mě to bude nyní dělat velké problémy být týden bez internetu,když si hledám novou praci z důvodu přestěhování.Při dokončení smluv a závazků budu uvažovat o odchodu k jinému operátorovi.Děkuji Vrlová Iveta,moje číslo 736185274


Produkt

Internet a televize,


Požadované řešení

Prodloužit bezplatný pronájem modemu se službou,kterou nyní mám až do 11.5.2018,kdy mi bude instalace technikem provedená,děkuji Vrlová Iveta,Dr.Malého 55,Ostrava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2018 07:17, před 7 lety

Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.