Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.4.2018 jsem na pobočce v Karolíně Ostrava sepsala žádost o zapojení internetu a televize.Bylo mě ujištěno,že do 14 dní to budu mít zapojeno.Proto jsem zrušila žádost u poskytovatele Poda Ostrava.Byl mi zapůjčen modem na 14.Dnes mě kontaktoval operátor,stím že možný první termín je až 11.5.2018.Kdyby mi tato informace byla řečena ihned,tak bych o to zájem neměla.Myslím si,že je to velmi nevhodné nekorektní jednání a určitě neprofesionální,když zákazník dostane špatné informace.Mě to bude nyní dělat velké problémy být týden bez internetu,když si hledám novou praci z důvodu přestěhování.Při dokončení smluv a závazků budu uvažovat o odchodu k jinému operátorovi.Děkuji Vrlová Iveta,moje číslo 736185274
Internet a televize,
Prodloužit bezplatný pronájem modemu se službou,kterou nyní mám až do 11.5.2018,kdy mi bude instalace technikem provedená,děkuji Vrlová Iveta,Dr.Malého 55,Ostrava
|
Tweet |
Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.