Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#23316Předražené lístky o DPH a reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2018, před 7 lety

Martina Krejčová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem lístky na operu do Areny di Verony, při posledním kroku úhrady se přičetly poplatky za zprostředkování a při zadání údajů karty se přičetlo DPH ve výši 2525,- Kč. Nikde se na portálu nepíše, že prodej je bez DPH. Neobdržela jsem fakturu s vyčíslením DPH.
Bohužel transakce proběhla, tak jsem chtěla odstoupit od smlouvy (smluvní podmínky v AJ) - od smlouvy nelze odstoupit, lístky budou přeposlány tři dny před konáním koncertu, proč? Pokud kupuji vstupenky na jiných portálech, obratem zašlou lístky na email s čárkovým kódem + daňový doklad. Tak jsem začala hledat IČ společnosti a ověření na ARESU (ekonomické subjekty) a zjistila jsem: Viagogo zastupuje společnost Sell it NOW s.r.o., není plátcem DPH a když si přečtete výpis obchodního rejstříku tak je Vám vše jasné. Firma s.r.o., tři jednatelé, vložený vklad do společnosti celkem 1500 Kč.
Co jsem v dané věci podnikla:
- požádala jsem o zrušení smlouvy a vrácení peněz
- podala jsem reklamaci bance za transakci na základě recenzí (banka vše prověřila a bude se zabývat reklamací v případě, že lístky neobdržím nebo nebudu vpuštěna na akci??????)
- podala jsem stížnost Kanceláři finančního arbitra arbitr@finarbitr.cz
- podala jsem stížnost na Finanční úřad


Produkt

16600388 číslo objednávky


Požadované řešení

Vrácení peněz, zrušení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2018 10:08, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2018 22:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.