Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2332Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2014, před 11 lety

Cotije Dotoho

Znění stížnosti

Dobrý den,
měl jsem v reklamaci u CZC.cz grafickou kartu GIGABYTE GTX 660 Ultra Durable 2GB.

Při vyzvednutí karty jsem musel podepsat převzetí a až poté jsem obdržel krabici s kartou. Doma jsem jí otevřel a čekalo tam překvapení.

Kartu jsem do reklamace odesílal bez viditelných poškození, pouze s nesnesitelně hlučícím ventilátorem. Karta přišla poškrábaná, s ohnutými "plíšky" a ventilátor hlučí dál.

Požadoval jsem po obchodu kontakt na servisní středisko, které kartu neopravilo, ale odmítají mi ho sdělit.

Nevím, jak tuto situaci řešit?


Produkt

GIGABYTE GTX 660 Ultra Durable 2GB


Požadované řešení

Výměna zboží, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2014 13:00, před 11 lety

V těchto případech je rozhodujícím, jak je stav karty popsán při převzetí společností. Pokud došlo k poškození v průběhu rekalamce, společnost za něj odpovídá. Zároveň pokud se jednalo o záruční opravu, mělo být přiloženo písemné odůvodnění zamítnutí.
Aby se mohla případně společnost vyjádřit k podané stížnosti, prosíme spotřebitele o poskytnutí např. čísla reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 20:55, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.