Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:197
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#23320Neřešení nedodělané opravy bazénu Riverina 75.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2018, před 7 lety

Antonín Zavadil

Znění stížnosti

Dobrý den, v minulém roce jsem zjistil značný únik vody v bazénu. Poslali mi technika pana Lehovce, který po delším měření zjistil malou prasklinu na hlavě protiproudu, kterou opravil lepením pod vodou a domluvou, že po odpuštění vody pod protiproud a zimní odstávku se oprava dokončí finálně. Od té doby nemohu nikoho sehnat, kdo by toto provedl.Zástupce na bazény pro Stodůlky, kde jsem bazén objednal a realizoval je nedostupný na telefonu, který mám k dispozici. Při osobní návštěvě jsem byl ubezpečen ( zřejmě vedoucím střediska) , že se mi ozvou. Nikdo se neozývá , tak jsem kontaktoval přímo pana Lehovce a ten mi sdělil,že předběžný termín návštěvy u mne je stanovený na 10.5., ale ,že se mi nemohli ještě ozvat protože nedostali ze Stodůlek požadavek na zmíněnou opravu. Tak já nevím koho mám o to žádat, když zástupce pro bazény nebere telefony a technik, který to opravoval, nemůže nic dělat bez pokynů neexistujíćího?
Děkuji za nápravu s pozdravem Antonín Zavadil, Radějovská 171/2, Praha 5- Sobín


Produkt

Číslo zakázky SRZ 17/002/9/ 00086 z 11.7. 2017


Požadované řešení

Provést kvalitní opravu protiproudu než začne sezona.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2018 09:31, před 7 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na výrobku vyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebylo sjednáno jinak (např. byla poskytnuta smluvní záruka), po uplynutí zmíněné doby prodávající již nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.

Pokud se jednalo o uplatnění reklamace v záruční době, pak je prodejce ji povinen vyřídit ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 11:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.