Počet nahlášených stížností: | 197 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, v minulém roce jsem zjistil značný únik vody v bazénu. Poslali mi technika pana Lehovce, který po delším měření zjistil malou prasklinu na hlavě protiproudu, kterou opravil lepením pod vodou a domluvou, že po odpuštění vody pod protiproud a zimní odstávku se oprava dokončí finálně. Od té doby nemohu nikoho sehnat, kdo by toto provedl.Zástupce na bazény pro Stodůlky, kde jsem bazén objednal a realizoval je nedostupný na telefonu, který mám k dispozici. Při osobní návštěvě jsem byl ubezpečen ( zřejmě vedoucím střediska) , že se mi ozvou. Nikdo se neozývá , tak jsem kontaktoval přímo pana Lehovce a ten mi sdělil,že předběžný termín návštěvy u mne je stanovený na 10.5., ale ,že se mi nemohli ještě ozvat protože nedostali ze Stodůlek požadavek na zmíněnou opravu. Tak já nevím koho mám o to žádat, když zástupce pro bazény nebere telefony a technik, který to opravoval, nemůže nic dělat bez pokynů neexistujíćího?
Děkuji za nápravu s pozdravem Antonín Zavadil, Radějovská 171/2, Praha 5- Sobín
Číslo zakázky SRZ 17/002/9/ 00086 z 11.7. 2017
Provést kvalitní opravu protiproudu než začne sezona.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, které se na výrobku vyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebylo sjednáno jinak (např. byla poskytnuta smluvní záruka), po uplynutí zmíněné doby prodávající již nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.
Pokud se jednalo o uplatnění reklamace v záruční době, pak je prodejce ji povinen vyřídit ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.