Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Absolutni neohleduplnost vedoucího/provozního Penny - Ostrava Poruba, Bedřicha Nikodéma
V čase, kdy je 19:55, mladá pokladní má plné ruce práce, nekonečnou frontu kdy lidé stále dochází k pokladně a na dotaz zda by nemohl otevřit druhou pokladnu ať má slečna rychleji práci hotovou odvětil "nebudu tady sedět do desíti pak, stěžujte si na adresu p. Němce.
Tak tak tedy chci účinit. Nezlobte se na mě, ale aby v 8 hodin večer pokladní nestíhala a on stal s klíčkem u vchodu a jednotlivě pouštěl lidi s "naštvaným pohledem" bez slova a s pocitem ukřivdění je trochu přes čáru. Nehleď na to, že za námi stalo také duo policistů 10 minut ve službě jen s rohlíkama je také dobrá vizotka.
S pozdravem,
Petr Huszár.
Neochota provozního
Nechám na Vás a jsem zvědav jak se k tomuto zavhováte jako poměrně velká obchodní síť.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.