Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
- dnes mi měl p.Pantuček mezi 11-13h dle sms přivezt dvě zásilky,ale bohužel jsem věděl, že nebude nikdo domu tak jsem mu volal, vůbec se semnou nebavil(arogantní a hrubý pán ) a že stejně přijede a když nikdo nebude doma tak mi to nechá na uschovně.
tak jsem mu pak během 25min volal, že jsem domluvený se sousedkou - vůbec mi nechtěl brát telefon(3x jsem mu volal a 3x mi to típnul) a pak mi napsal sms že mi to zanechal na depu at si to tam vyzvednu,tak jsem mu psal smsku at to nechá vedle u sousedky a že mi to nepřiveze.
dnes do 20h chci dovezt od pana pantučka osobně dva balíky.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.