Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den, dnes 4.5.2018 mi mel vas ridic pan Skalnik dorucit balicek c. 40650935012 bez dobirky ke mne domu. Rano mi prisla sms, ze balik doruci mezi 9-11:00! Cekala jsem u okna, i pres to, ze marodim s anginou. Nikdo neprijel, nikdo nevolal a ted mi najednou prijde sms, ze byl muj balik ulozen v Parcel shopu. Z jakeho duvodu?? Nejsem ve stavu, kdy si tam muzu dojit.
Naposledy jsem objednavala pres PPL :( Na p.Skalnika jsem si chtela stezovat uz 2x.
Postih ridice. Je arogantni, schvalne ujizdi, nedoruci balik tam, kam ma.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.