Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23339Nedoručení balíčku na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2018, před 7 lety

Martina Vodičková

Znění stížnosti

Dobry den, dnes 4.5.2018 mi mel vas ridic pan Skalnik dorucit balicek c. 40650935012 bez dobirky ke mne domu. Rano mi prisla sms, ze balik doruci mezi 9-11:00! Cekala jsem u okna, i pres to, ze marodim s anginou. Nikdo neprijel, nikdo nevolal a ted mi najednou prijde sms, ze byl muj balik ulozen v Parcel shopu. Z jakeho duvodu?? Nejsem ve stavu, kdy si tam muzu dojit.
Naposledy jsem objednavala pres PPL :( Na p.Skalnika jsem si chtela stezovat uz 2x.


Požadované řešení

Postih ridice. Je arogantni, schvalne ujizdi, nedoruci balik tam, kam ma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 08:36, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 23:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.