Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den,
Mel mi byt dorucovan balicek, tak jsem poprosila tchana, aby ho prevzal. Kdyz kuryr p. SKALNIK volal, ze stoji u domu s0balickem, rekla jsem mu, ze okamzite volam tchanovi, at minutku pocka. Polozila jsem telefon a ridic okamzite ujel! Za cca 3 minuty mi vola tchan, ze u domu nikdo neni. Skocila jsem do auta a jela ridice hledat. Zacal mi nadavat, ze to neni jeho problem, at si balik necham poslat jinam a ze nebude nikde cekat 5 min. Tvrdil, ze je ve vedlejsi vesnici, kam jsem se za nim vydala, ale nebyl tam. Proste s balikem ujel.
Slusne chovani ridice a dodrzeni terminu a MISTA dodani.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.