Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dnes mi měla byt doručena vana. Cely den jsme tedy byla doma. V jeden moment jsme si musela odskocit a nebyla tedy 20min na telefonu. Doma jsme ale byla. Když jsme na zmeskané číslo volala zpět, pan Černý (tel. ...) mi bez udání důvodu pouze oznámil, ze mi vanu zavezou v pondeli. Když jsem řekla, ze zavoz byl domluven na dnešek (4.5.) mi řidič odeskl, že je mou povinnosti zvedat telefon a že v pátek odpoledne mi ji už nikdo vozit nebude. Když jsme se ohradila, řekl mi at si klidně stěžují a položil telefon.
Na víkend jsme měla domluvené řemeslníky, aby mi vanu zabudováli.
Jsme z cele situace velmi rozčarovaná a s tak neprofesionalnim s vulgarnim chováním jsem se dlouho nesetkala. Nehledě na to, že teď mi na cely víkend stojí práce v kouplne a utíkají mi i peníze, protože jsme řemeslníky měla již zaplacené.
Věřím, že Siko by si nerado vedlo nálepku neféroveho prodejce. V tomto směru tedy očekávám adekvátní kompenzaci jako omluvu - tj. slevu. Předem děkuji.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Na vynucení slušného jednání však neexistuje právní nárok.
Z kupní smlouvy vznikají práva a povinnosti jak prodávajícímu, tak i spotřebiteli. Prodávající má povinnost zboží dodat, spotřebitel pak převzít a zaplatit kupní cenu. Ke splnění této povinnosti je třeba aby si strany poskytly vzájemnou součinnost. V případě, že jedna ze stran neposkytne tuto součinnost, je třeba stanovit dodatečnou lhůtu k plnění, jinými slovy, náhradní termín dodání, dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dobrý den. Děkujeme za zpětnou vazbu. Uvedená stížnost se zcela jistě netýká chování zaměstnance naší společnosti, ale přepravní služby. Podle uvedených údajů se domníváme, že jsme nalezli obchodní případ, patřící k této stížnosti, u kterého doprava byla objednána od nás a neseme tedy za ní odpovědnost v rámci uzavřené kupní smlouvy. V současné době kolegové z prodejního úseku celou situaci prověřují a budou zákazníka, který toto zboží včetně přepravy objednal kontaktovat, pro dohodu nad vyřešením celé situace.
V případě, že zjistíme porušení kupní smlouvy, popřípadě zavinění problému na naší straně, budeme jednat o odškodnění.
Martin Píša, ombudsman
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: