Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23348Odstoupeni od smlouvy Academic singles

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2018, před 7 lety

Eva Míšková

Znění stížnosti

Dobry den. Dne 23.3.jsem se prihlasila na seznamku vyse uvedene firmy. Dne 24.4. mi byla z banky dorucena zprava, ze se mi firma snazila stahnout penize za jeji sluzby. Hned jsem tedy odpovedela, ze zadam o okamzite ukonceni smlouvy a zruseni profilu. Dostala jsem tedy odpoved,ze vypovedni sluzba se musi odestat na email firmy s podpisem. Dne 26.4 jsem poslala vypoved v PDF formatu s podpisem, nacez firma odpovedela,ze smlouvu musim zrusit 4 dny pred ukoncenim smlouvy, pokud tak tedy neucinim, bude mi uctovany poplatek za dalsi obdobi. Ma smlouva ma koncit 24.7....ale jiz nadale nechci mit s touto firmou nic spolecneho a uz vubec ne platit dalsi penize. Jak se prosim branit? Dekuji za odpoved.


Požadované řešení

Okamzite ukonceni smlovy bez dalsich poplatku. A zaplaceni castky pouze za obdobi 1 mesice " vyuzivani sluzeb"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2018 23:04, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2018 16:49, před 7 lety

ID: W66FOF33


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 24/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2018 09:59, před 7 lety


Eva Míšková

Dobry den.Jak jsem psala vyse, vypoved jsem zasilala v PDF formatu s vlastnorucnim podpisem , tak jak jste uvadeli. Proto nechapu jak muzete napsat, ze z me strany nebyla zadna snaha o vypoved clenstvi....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2018 15:26, před 7 lety

ID: W66FOF33


Dobrý den.

Výpověď jste ovšem zaslala (až) po datu prodloužení na období 24.04.2018 - 24.07.2018.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, tj nejpozději ke dni 20.04.2018 (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2018 21:18, před 7 lety


Eva Míšková

Vypoved jsem zaslala 26.4. a navic jsem klikla na zkousku na 1 mesic za 39 kc.,tudiz nechapu,kde se vzala castka presahujici 2000kc a navic jako matka samozivitelka na to proste nemam. Je to proste pech...clovek si chce trochu zprijemnit zivot a misto toho tady resi takovehle veci a neuveritelne komplikace...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2018 14:24, před 7 lety

ID: W66FOF33


Dobrý den.

V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Výpověď jste zaslala po datu prodloužení na období 24.04.2018 - 24.07.2018. Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, tj nejpozději ke dni 20.04.2018 (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2018 16:42, před 7 lety


Eva Míšková

Nezlobte se na me.Ale jak pisi vyse...nechapu platbu pres 2500...kdyz jsem v prihlaseni do seznamky klikla na zkousku na 1 mesic za 39 kc.....matka samozivitelka a svlikate ji z kuze....zajimave jak druhym to odpustite a platbu ponizite i o 4000 ....nechapu...nezlobte se na me...
ucet na strance zrusit nejde...neustale me to odkazuje nekam jinam a vypoved jsem jiz taslala.To mam jako vypoved zasilat kazdy den? Aby jsem se opet nahodou o 1 den neopozdila. Zadam o přepočítání castky...pokud vam zaplatim zminene penize...muzu s detmi skrabat omitku....
Proc uvadite sve klienty v omyl a nabizite registraci za 39 kc...kdyz prijde vyuctovani na tolik penez...to si opravdu myslite, ze by tohle chtel nekdo platit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 09:30, před 7 lety

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka zaslaná spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na její vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2018 15:58, před 7 lety

ID: W66FOF33


Dobrý den.

Výpověď Vašeho Prémiového člentví Vám byla potvrzená již ke dni 27/04/2018 - Výpověď již tedy není potřebné zasílat, děkujeme Vám za pochopení.

Cena měsíčního zkušebního člesntví je mimořádnou cenovou nabídkou - standardní cena Prémiového členství je v porovnání s touto cenou vyšší (viz prosím informace a fotky platebních stránek, uvedené v rámci předešlých komentářů z 09/05/2018 a 17/05/2018).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2018 16:24, před 7 lety


Eva Míšková

Dekuji za ukonceni smlouvy.
Tudiz...jestli chapu dobre...kliknu na zkousku na 1 mesic za 39kc a nakonec bez jakehokoliv upozorneni,me to automaticky prihlasi do VIP clenstvi....a cena?...od 23.3 - 26.4...pres 2500 kc? nezlobte se na me...neco tady nehraje...znovu zadam o prepocitani castky...nikdy....nikdy by jsem se neprihlasila do seznamky, kde se plati tak hrisne penize...precte si prosim vyjadreni d testu...o radnem informovani zakaznika.Dekuji za kladne vyrizeni...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 10:37, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2018 13:13, před 7 lety

ID: W66FOF33


Dobrý den.

Vaše původní Prémiové členství bylo v celkově ceně 156 Kč.

Prodloužené Prémiově členství je platné na období 3 měsíců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2018 20:42, před 7 lety


Eva Míšková

Dobry den. Dovoluji si naprosto nesouhlasit. Je to jako by hrach na stenu hazel...vemte si to opacne, kdyby jste byli zakazniky ....jak by jste reagovali? Prosila jsem prepocitani castky...za sluzbu, kterou jsem si ani neobjednala a vy zasilate dopisy ....vymahani pohledavek?Z duvodu klamani zakaznika....budu pripad resit pres trestni oznameni.....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 07:55, před 7 lety

V případě podezření na spáchání trestného činu je možné obrátit se na orgány činné v trestním řízení, tj. na Policii ČR nebo na státního zástupce, kde je možné podat trestní oznámení.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2018 14:30, před 7 lety

ID: W66FOF33


Dobrý den p.Míšková.

Opakovaně se Vám snažíme sdělit informaci o Vašem Prémiovém členství a jeho automatickém obnovení. Možnost vypovědet ho jste měla ode dne jeho zakoupení po dalších 27 dní(protože lhůta pro vypovězení činí 4dny). Byla jste informována prostřednictvím několika různých dostupných informačních kanálů, tím máme na mysli při platbě na platební stránce, pomoci emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a také přes Všeobecné obchodní podmínky Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Pohledávky jsou zaslané z důvodu nezaplacení dlužné částky, tj. částky za kterou bylo/mělo být nevypovězené Prémiové členství obnoveno dle pravidel VOP.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.6.2018 23:13, před 7 lety


Eva Míšková

30.5 v komentu potvrzujete vypoved smlouvy k datu 27.4....si uz ale opravdu delate srandu????
Platbe...l2500 kc misto 39 kc....to snad nemyslite opravdu vazne?
A zruseni uctu na te vasi seznamce na strankach myslite to, jak bloknete ucet...ktery chce clovek jak popisujete...zrusit..." kliknete na profilovy obrazek a zrusit ucet....ktery stejne zrusit nejde?
Prece sakra nebudu platit za sluzbu, kterou jsem ani neobjednala?.......?????????????????????????

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 08:00, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2018 16:19, před 7 lety

ID: W66FOF33


Dobrý den p.Míšková.

zřejmě došlo k nedorozumění tady na dTestu. Dne 27.04.2018 Vám bylo potvrzeno ukončení Prémiového členství a to k datu 24.07.2018, nikoliv přímo den kdy Vám Prémiové členství bylo ukončeno.

Výpověď jste zaslala po datu prodloužení na období 24.04.2018 - 24.07.2018. Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, tj nejpozději ke dni 20.04.2018 (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.6.2018 21:55, před 7 lety


Eva Míšková

Znovu opakuji, ze jsem zadne premiove clenstvi neobjednala. Prosim tedy o fakturu a dolozeni mnou objednane sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2018 15:46, před 7 lety

ID: W66FOF33


Dobrý den,

v zájmu přeposlání Faktury za poskytunuté služby prosím kontaktujte Oddělení pohledávek na adrese: collections@be2.com, jelikož toto obsahuje citlivá data, není jej možné zveřenit,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2018 14:17, před 7 lety


Eva Míšková

Dobry den. Dle vaseho odkazu jsem zesilala tenhke email.....
Prosim o zaslani faktury mnou objednane sluzby....ktera mela jiz k datu 27.4.2018 byt vypovezena( zasilala jsem vypoved v PDF formatu s vlastnim podpisem)S dluznou castkou nesouhlasim, jelikoz jsem si objednala vase sluzby za 39 kc....nikoliv VIP clenstvi ( nezobrazovaly se fotografie) vasich sluzeb jsem nevyuzivala a ani nevyuzivam. Dluznou castku zaplatim a po radnem predlozeni faktury. Dekuji s pozdravem Eva Miskova
na vami odkazanou adresu collections@be2.com z duvodu predlozeni faktury za mnou objednane sluzby. Email se mi vratil jako nedorucitelny. Prosim o vyjadreni jak dal...bez faktury, kterou jste povinni zaslat nic nezaplatim. Za kladne vyrizeni dekuji.Eva Míškova
Tuhle zpravu jsem taktez zaslala na email na vas zakaznicky servis...prisla automatizovana odpoved....pokud chcete vlozit fotky....bla bla bla....sranda

Prosim o dtest k vyjadreni vystaveni faktury.Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2018 17:32, před 7 lety

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka zaslaná spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na její vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2018 14:18, před 7 lety

ID: 171972381


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 22:36, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2018 09:47, před 6 lety


Eva Míšková

Psala jsem emaily a zadala jsem o zaslani cisla uctu...tak aby jsem mohla zaplatit sluzby o ktere jsem ani nezadala. Ze strany Be2 jen umele prodluzovani...tak aby se smlouva opet prodlouzila. Psaly ze se mi ozve externi vymahacska firma a nic..... Nesouhlasim s dalsim prodlouzenim smlouvy...jelikoz nejsou schopni poslat radnou fakturu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 10:22, před 6 lety

Jestliže společnost, jako věřitel, neposkytne potřebnou součinnost ke splnění dluhu, ocitá se dle § 1975 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v prodlení. Pokud se takovým jednáním věřitele dostane do prodlení i dlužník, není za něj podle § 1968 občanského zákoníku odpovědný, což znamená, že mu nemůže jít k tíži. Pokud tedy uplyne čas pro vyřešení věci z důvodu nečinnosti společnosti, nebude spotřebitelka povinna platit další prosloužení smlouvy.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2018 15:11, před 6 lety

ID: 171972381


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2018 17:08, před 6 lety


Eva Míšková

Ano....oddeleni me jiz kontaktovalo, ale zrejne netusi jak vypada faktura...faktra typu, dekujeme za vasi zpravu. Faktura je v priloze...dluznou castku je treba uhradit tak jak je uvedeno v platebni podmince a to v plne vysi....a tohle presne obsahuje priloha....zcela chybi castka cislo uctu atd...nezlobte se tohle neni faktura za mnou objednana ( neobjednane) sluzby...z meho hlediska umele protahovana doba....
Zajimave ze ja tohle resim uz 3 mesice a dle dTestu to meli ostatni vyresene hned. Mozna by se podvodna firma, ktera z lidi mámí penize mohla o sve "klienty" starat lepe a neposilat jim automatizovane zpravy....vse je beh na dlouhou trat. Me to stoji zbytecne drahoceny cas a spoustu nervu.
PROSIM OPETOVNE O ZASLANI ZCELA PREHLEDE FAKTURY KTERA BUDE OBSAHOVAT VSECHNY POTREBNE UDAJE K JEJIMU ZAPLACENI....DEKUJI

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 08:16, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 14:42, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.