Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23350Nedodané zboží domů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2018, před 7 lety

Barbora Polcarova

Znění stížnosti

Dobrý den. Dna 4.5.2018 nam přišla sms zprava mezi 8-18 hod nam dorazi balik .Na ktery jsem čekala doma.Pak ve 13 hod přišel email ze zasilka už je uložena v PPL parcel shop v NIŘANECH. baliček jesm si objednala s tym že v patek mi bude doručeny .Tak nechapu kdyz pani v 13 hod byla v NIŘANECH tak ho nepřivezla na adresu určenia. Nereagovala na telefon když jsme volali .Tak jsme pro baliček museli jit osobne. Zaplatime poštovne tak očekavame že baliček nam přivezou domu.A ne že pro to ješte pojedem nam tu cestu nikdo nezaplati.Už je to po 2 co se to stalo.


Požadované řešení

vysvětleni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2018 08:17, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 23:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.