Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den. Dna 4.5.2018 nam přišla sms zprava mezi 8-18 hod nam dorazi balik .Na ktery jsem čekala doma.Pak ve 13 hod přišel email ze zasilka už je uložena v PPL parcel shop v NIŘANECH. baliček jesm si objednala s tym že v patek mi bude doručeny .Tak nechapu kdyz pani v 13 hod byla v NIŘANECH tak ho nepřivezla na adresu určenia. Nereagovala na telefon když jsme volali .Tak jsme pro baliček museli jit osobne. Zaplatime poštovne tak očekavame že baliček nam přivezou domu.A ne že pro to ješte pojedem nam tu cestu nikdo nezaplati.Už je to po 2 co se to stalo.
vysvětleni
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.