Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23355Poruchová zákaznická linka, opakované nedodání zboží, nepravdivá informace u sledování zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2018, před 7 lety

Františka Addar Doležalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
opětovně prosím o závazné sdělení, kdy mi bude doručena zásilka čís. 02080637030.
Po první stížnosti z 27. 4. 2018 (viz níže), mi v úterý 2. 5. 2018 ve 13,01 hod. z čísla 725643251 volala zaměstnankyně z GEIS, že zásilka je velká na uložení v mnou vybraném GEIS Pointu na Veleslavíně, a domluvily jsme se na doručení na mou adresu bydliště na pátek 4. 5. 2018 s tím, že se mi doručovatel z GEIS ozve. V pátek 4. 5. 2018 v 9,30 hod. jsem dostala od GEIS z neidentifikovaného telefonního čísla SMS, že moje zásilka nesplňuje podmínky na GEIS Point, a bude doručena na mou adresu. Bohužel, doručovatel GEIS během dopoledne nepřijel. Ve 13,08 hod. jsem se marně snažila volat zákaznickou linku GEIS na 951277777, abych zjistila, co je s mou zásilkou. Čekala jsem tedy dále až do 18 hod., ale zcela zbytečně, a k mému překvapení jsem si na webové stránce GEIS přečetla:
04.05.2018 05:18:12 Ruzyně Příjem na depo
04.05.2018 09:28:39 Ruzyně Naložení na rozvoz
04.05.2018 15:30:00 Ruzyně Nedoručení Odmítnuta dobírka.
A to přes to, že jsem po dřívější domluvě zásilku v pátek celý den očekávala. Zvonek se jménem u domovních dveří je v pořádku a můj mobilní telefon také. Nemohlo se tedy stát, že bych dobírku odmítla.
Žádám o důkladné prošetření, proč mi opětovně nebyla zásilka doručena, a jak je možné, že se v záznamech o sledování zásilky na webových stránkách GEIS objevilo naprosto neodůvodněné tvrzení o odmítnutí dobírky.
Děkuji za pochopení,
Zákaznice z Prahy

Vážení,
27. 4. 2018 jsem od 8,06 hod. zhruba 20 minut bezúspěšně volala na zákaznickou linku GEIS. Po stisknutí volby 1, 2, ani 3 nedochází k přepojení. Automat stále opakuje "Pro informaci o zásilce stiskněte 1, pro ostatní informace stiskněte 2, máte - li přístupový kód, stiskněte 3". Automatu se podařilo spojení pouze 2x. U zákaznické linky se běžně žádná volba před zadáním čísla zásilky nemaže. U GEIS bez smazání volby automat číslo zásilky nerozpozná. Při druhém pokusu automat sice rozpoznal číslo zásilky, ale přepojení na operátora jsem se nedočkala. Na internetu jsem zjistila, že 8 mi byla 26. 4. 2018 doručována, i když jsem zvolila GEIS Point Praha 6 - Veleslavín. A pokud byla zásilka větších rozměrů, nedostala jsem od GEIS zprávu, že mi bude 26. 4. 2018 doručována na adresu bydliště. A po neúspěšném pokusu o její doručení opět bez avíza od GEIS ohledně náhradního doručení. Žádám o vyjádření k výše uvedenému a zjednání nápravy.
Děkuji za pochopení,
Zákaznice z Prahy


Produkt

Zásilka číslo 02080637030


Požadované řešení

U jiných společností běžně doručovatel po zaslání SMS, že bude zásilka doručována, následně během dne zákazníkovi volá, že v konkrétní hodinu zásilku doručí, a těsně před příjezdem na udanou adresu opět volá na telefonní číslo zákazníka, že do několika minut dorazí. Žádám o stejný postup a telefonní číslo na konkrétního doručovatele GEIS, který mi bude zásilku doručovat. Prosím o závazné sdělení, který den během příštího týdne mi bude zásilka opět doručována. A pokud opět zásilku nedostanu, ať mi sdělí, v jakém nejbližším termínu si ji budu moci vyzvednout ve skladu GEIS na adrese Westpoint Distribution Park, U Prioru 884/4, Praha 6 - Ruzyně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 09:38, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 11:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.