Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#23360Telecí řiizky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2018, před 7 lety

Marcela Vratna

Znění stížnosti

Koupila jsem na sobotní oběd telecí řízky od firmy Polička, výrobna Kamenec u Poličky . Bohužel řízky to že byly deklarovaný jako telecí, tak ty tele ani nevidely. Tvrdý kus masa, a už jsem dost stará, že telecí jsem již viděla a jedla. Styděla bych se takové maso vyrábět dat do prodeje. Vím, že za to vaše firma nemůže, ale možná to bude jako typ, kde si dávat pozor. S pozdravem M.Vratna


Požadované řešení

NEPRODAVAT


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2018 00:35, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2018 13:20, před 7 lety

Dobrý den, paní Vratná,

je nám líto, že jste si na řízcích nemohla pochutnat. Pokud byste nám upřesnila číslo šarže a prodejnu, kde jste je zakoupila, vše předáme k prověření kolegům odpovědným za tento sortiment. Jen pro upřesnění dodáváme, že pokud s kvalitou výrobku nejste spokojená, můžete jej samozřejmě vrátit do kterékoliv naší prodejny i bez účtenky.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2018 10:18, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2018 13:06, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyžila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.