Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Koupila jsem na sobotní oběd telecí řízky od firmy Polička, výrobna Kamenec u Poličky . Bohužel řízky to že byly deklarovaný jako telecí, tak ty tele ani nevidely. Tvrdý kus masa, a už jsem dost stará, že telecí jsem již viděla a jedla. Styděla bych se takové maso vyrábět dat do prodeje. Vím, že za to vaše firma nemůže, ale možná to bude jako typ, kde si dávat pozor. S pozdravem M.Vratna
NEPRODAVAT
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Dobrý den, paní Vratná,
je nám líto, že jste si na řízcích nemohla pochutnat. Pokud byste nám upřesnila číslo šarže a prodejnu, kde jste je zakoupila, vše předáme k prověření kolegům odpovědným za tento sortiment. Jen pro upřesnění dodáváme, že pokud s kvalitou výrobku nejste spokojená, můžete jej samozřejmě vrátit do kterékoliv naší prodejny i bez účtenky.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyžila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.