Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes (5.5.) mi měla být doručena zásilka mezi 13-15 hodinou. V SMS se pán podepsal jako Pribyl. Celý den byla celá rodina doma (babička, děda, já, mamka, táta, sestra a synovci) byli jsme celý den na zahradě. Nikdo nevolal, nikdo nepřijel. A důvod uveden ten "Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta. Zásilku Vám budeme doručovat následující pracovní den nebo po dohodě."
Následující pracovní den jaksi nejsem doma, takže pokud je to možné, doručit už zítra, protože toto od pana doručovatele opravdu drzé.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.