Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si přes internet zimní kozačky od výše uvedené firmy. Boty došly v pořádku. Jelikož se mi líbily, neřešila jsem hned po obdržení, že nemají vůbec vyztužený opatek. Toto jsem začala řešit cca po měsíci od doručení bot, jelikož mně v nich chůze úplně nevyhovuje. Bohužel mi bylo sděleno, cituji:
"V tomto provedení dodává výrobce do sítí Baťa tisíce párů. Je to jedna z možných a schválených flexibilních texnologií obuvy."
Bylo mi řečeno, že nepovažovali za nutné se mě ptát, jestli chci měkký či vyztužený opatek a mě naopak nenapadlo se ho dožadovat. Brala jsem to jako samozřejmost. Zajímalo by mě, zda mám na reklamaci nárok. Prošla jsem si několik prodejen obuvi a nikde tudíž ani u Bati jsem boty s takto měkkým opatkem nenašla.
Předem moc děkuji za Vaši odpověď. Benediktová
595 Doris, dámské kozačky
Požadovala bych buď opravu, tedy vyztužení opatku, pokud by toto nebylo možné pak vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě bude záležet, jak bylo zboží popsáno při objednávce a zároveň obvyklost takového provedení. V případě, že se jedná o nevhodnou technologii pro tento typ výrobku, jednalo by se o neodpovídající jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku.
Pokud je však použitý materiál i technologie vhodný pro tento typ výrobku i jeho účel, není provedení reklamačním důvodem.
Společnost URBI STEVEN s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.