Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23372Neoprávněná pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2018, před 7 lety

Anna Pazderová

Znění stížnosti

Se společností jsem nic nepodepsala a ani jsem s nikým nemluvila. Proto nevím za co mám platit nějakou pokutu za služby, které nechci. Děkuji za odpověď. Pazderová


Požadované řešení

Doufám, že vše se vyřeší v klidu. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2018 14:27, před 7 lety

Společnost, která požaduje po spotřebitelce zaplacení jakékoliv částky, by měla prokázat, z jakého právního důvodu částku požaduje. Bez právního důvodu nemá společnost nárok na zaplacení částky.

Bude-li společnost žádat zaplacení pokuty, na kterou ji však nevznikl nárok, je vhodné, aby spotřebitelka vyjádřila s tímto nesouhlas. Nebude-li společnost na výzvu spotřebitelky reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 11:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.