Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Se společností jsem nic nepodepsala a ani jsem s nikým nemluvila. Proto nevím za co mám platit nějakou pokutu za služby, které nechci. Děkuji za odpověď. Pazderová
Doufám, že vše se vyřeší v klidu. Děkuji
|
Tweet |
Společnost, která požaduje po spotřebitelce zaplacení jakékoliv částky, by měla prokázat, z jakého právního důvodu částku požaduje. Bez právního důvodu nemá společnost nárok na zaplacení částky.
Bude-li společnost žádat zaplacení pokuty, na kterou ji však nevznikl nárok, je vhodné, aby spotřebitelka vyjádřila s tímto nesouhlas. Nebude-li společnost na výzvu spotřebitelky reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.