Společnost


CK ČESKÉ KORMIDLO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23373nesouhlas s peněžním plněním - reklamace/ztráta 1/3 pobytu za kompenzaci 355,-- Kč??

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2018, před 7 lety

Andrea Svitáková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem zájezd 3x lyžování v Alpách včetně dopravy, 2x noci ubytování (2x snídaně, 2x večeře) za 4690,-- Kč/osoba. Při jízdě tam řidič způsobil z vlastní viny (nestačil se zařadit do pravého pruhu - levý byl zúžený) dopravní nehodu, přední částí autobusu narazil do nákladního vozidla, čímž rozbil zpětná zrcátka, odřel roh autobusu a rozbil jedno ze dvou dvouskel na dveřích. Na Rozvadově jsme čekali minimálně 5 hodin než přivezou zpětná zrcátka z jiného autobusu (to mohli rovnou přivézt nový bus). Bohužel u Mnichova se nám na dálnici vysypalo i druhé sklo na dveřích, takže na nejbližší benzínové stanici zakoupili řidiči fólie a lepili. S těmito šustícími dveřmi jsme dojeli do Itálie (a turnus před námi i zpět do ČR) místo v 7 hodin ráno, tak v po 16 hodině. Tímto jsme přišli o 1 den lyžování ze tří! Cestovní kancelář reklamaci odsouhlasila a poslala nám finanční kompenzaci v hodnotě 355,-- Kč/osoba, což považuji za neadekvátní! Také jsme ztrávili v buse místo cca 10 hodin, cca 20 hodin, asi díky tomu, že řidiči museli přizpůsobit rychlost jízdy faktu, že místo skla na předních dveřích, byla fólie.


Produkt

3x lyžování s Českým kormidlem


Požadované řešení

Kompenzace ve výši 355,-- Kč/osoba mi přijde neadekvátní. Požaduji kompenzaci v minimální výši 1.000,-- Kč/osoba!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2018 14:45, před 7 lety

Situaci, kdy má zájezd vady upravuje § 2540 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který říká: "Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady."

Je-li hlavním účelem zájezdu lyžování, které bylo v důsledku vady autobusu zkráceno o jednu třetinu, měla by poskytnutá sleva přiměřeně odpovídat rozsahu a trvání vady (resp. zkrácení sjednané náplně zájezdu - lyžování).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.