Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem zájezd 3x lyžování v Alpách včetně dopravy, 2x noci ubytování (2x snídaně, 2x večeře) za 4690,-- Kč/osoba. Při jízdě tam řidič způsobil z vlastní viny (nestačil se zařadit do pravého pruhu - levý byl zúžený) dopravní nehodu, přední částí autobusu narazil do nákladního vozidla, čímž rozbil zpětná zrcátka, odřel roh autobusu a rozbil jedno ze dvou dvouskel na dveřích. Na Rozvadově jsme čekali minimálně 5 hodin než přivezou zpětná zrcátka z jiného autobusu (to mohli rovnou přivézt nový bus). Bohužel u Mnichova se nám na dálnici vysypalo i druhé sklo na dveřích, takže na nejbližší benzínové stanici zakoupili řidiči fólie a lepili. S těmito šustícími dveřmi jsme dojeli do Itálie (a turnus před námi i zpět do ČR) místo v 7 hodin ráno, tak v po 16 hodině. Tímto jsme přišli o 1 den lyžování ze tří! Cestovní kancelář reklamaci odsouhlasila a poslala nám finanční kompenzaci v hodnotě 355,-- Kč/osoba, což považuji za neadekvátní! Také jsme ztrávili v buse místo cca 10 hodin, cca 20 hodin, asi díky tomu, že řidiči museli přizpůsobit rychlost jízdy faktu, že místo skla na předních dveřích, byla fólie.
3x lyžování s Českým kormidlem
Kompenzace ve výši 355,-- Kč/osoba mi přijde neadekvátní. Požaduji kompenzaci v minimální výši 1.000,-- Kč/osoba!
|
Tweet |
Situaci, kdy má zájezd vady upravuje § 2540 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který říká: "Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady."
Je-li hlavním účelem zájezdu lyžování, které bylo v důsledku vady autobusu zkráceno o jednu třetinu, měla by poskytnutá sleva přiměřeně odpovídat rozsahu a trvání vady (resp. zkrácení sjednané náplně zájezdu - lyžování).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.