Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
V Lidlu pravidelně účtují nenakoupené položky (např. včera 4 x 34,90Kč za 4 balíčky mrkve, celkem 139,60 Kč)všimla jsem si jen náhodou při kontrole, zda neplatím plnou cenu za zlevněné potraviny, což je v Lidlu také pravidlem.Vždy Lidl peníze obratem vrátí, pokud si toho všimnu v prodejně, a za omluví se, ale mockrát se mi stalo, že jsem si toho všimla až doma a s ohledem na četnost těchto případů je mi jasné, že jsem si toho mockrát vůbec nevšimla, obdobná je zkušenost i lidí v mém okolí, takže by s tím něco chtělo dělat, nejde o korunové položky, na jednom nákupu bezdůvodně přiúčtují i desítky korun a pochybuji, že si všichni kontrolují účtenky. Co se týče slevněných potravin, na terminlále se objeví, že je sleva odečtena, ale na účtence už je zase cena plná :(
kontrola způsobu nastavení účtování v prodejně Lidl
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, paní Kalášková,
za špatné markování se omlouváme. Naši kolegové v prodejně jsou bohužel také jen lidé, kteří se občas mohou splést. Zákazníkům proto doporučujeme kontrolovat si účtenku ještě v prodejně, aby se případná nesrovnalost vyřešila na místě. Pokud byste podobné pochybení objevila až doma, doporučujeme návštěvu naší prodejny, kde se můžete obrátit na kteréhokoliv našeho kolegu.
Pokud nám případně upřesníte prodejnu, kterou jste navštívila, upozorníme na tento problém také odpovědné nadřízené.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.