Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#23374Účtování nezakoupených položek, neodečítání slev

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2018, před 7 lety

Zdenka Kalášková

Znění stížnosti

V Lidlu pravidelně účtují nenakoupené položky (např. včera 4 x 34,90Kč za 4 balíčky mrkve, celkem 139,60 Kč)všimla jsem si jen náhodou při kontrole, zda neplatím plnou cenu za zlevněné potraviny, což je v Lidlu také pravidlem.Vždy Lidl peníze obratem vrátí, pokud si toho všimnu v prodejně, a za omluví se, ale mockrát se mi stalo, že jsem si toho všimla až doma a s ohledem na četnost těchto případů je mi jasné, že jsem si toho mockrát vůbec nevšimla, obdobná je zkušenost i lidí v mém okolí, takže by s tím něco chtělo dělat, nejde o korunové položky, na jednom nákupu bezdůvodně přiúčtují i desítky korun a pochybuji, že si všichni kontrolují účtenky. Co se týče slevněných potravin, na terminlále se objeví, že je sleva odečtena, ale na účtence už je zase cena plná :(


Požadované řešení

kontrola způsobu nastavení účtování v prodejně Lidl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 15:21, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2018 11:02, před 7 lety

Dobrý den, paní Kalášková,

za špatné markování se omlouváme. Naši kolegové v prodejně jsou bohužel také jen lidé, kteří se občas mohou splést. Zákazníkům proto doporučujeme kontrolovat si účtenku ještě v prodejně, aby se případná nesrovnalost vyřešila na místě. Pokud byste podobné pochybení objevila až doma, doporučujeme návštěvu naší prodejny, kde se můžete obrátit na kteréhokoliv našeho kolegu.

Pokud nám případně upřesníte prodejnu, kterou jste navštívila, upozorníme na tento problém také odpovědné nadřízené.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 08:44, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2018 15:46, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.