Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23377Vymáhání částky za poskytované služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2018, před 7 lety

Milan Kuttler

Znění stížnosti

Dne 30.7.2017 jsem se zaregistroval na internetové stránky thecasuallounge společnosti iMedia888 GmbH. Byla mi zdarma nabídnuta bezplatná verze na základě speciální nabídky - viz čl.4. VOP - která umožňovala plný prémiový přístup k účtovaným službám. VIP členství mi bylo posléze automaticky prodlouženo, ačkoli bylo toto prodloužení v rozporu s čl.2 písm. c VOP, ve kterých je automatické prodloužení vázáno na zakoupení VIP produktu. Což není můj případ, neboť jsem nikdy VIP produkt nezakoupil, ale byl mi zdarma nabídnut. Je nutné dále upozornit, že jsem nebyl o prodloužení nikterak informován a ani mi nebyla společností zaslána žádná částka k úhradě na základě prokazatelného ceníku - není nikde uveden!? Až posléze jsem byl nejprve prostřednictvím vymáhačské firmy Fairmount GmbH a následně advokátní společností Auer Witte Thiel upozorněn na zaplacení částky 194,42 EUR.


Produkt

Společnost iMedia888 GmbH, která provozuje internetové stránky thecasuallounge, v ČR kontakt přes support@thecasuallounge.cz . Zveřejněné stížnosti na tuto společnost ji myslím dostatečně charakterizují.


Požadované řešení

1. Zastavit vymáhačské e-maily, které chodí zpravidla ve 14 ti denních cyklech, vždy s upraveným, posunutým datem splátky.
2. Prosím o popis právního postupu v případě, že by se společnost rozhodla vymáhat "pohledávku" soudně v ČR, s případným odhadem event. dalších nákladů. Pevně však věřím, že toto krajní řešení je velmi nepravděpodobné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 14:41, před 6 lety

Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" se smluvní vztah automaticky jednou prodlouží o dobu, na kterou byl sjednán. Po uplynutí doby, na kterou byl závazek automaticky prodloužen, je smluvní vztah ukončen. Pokud společnost bez svolení spotřebitele několikrát automaticky prodloužila závazek, nepostupovala v souladu se svými obchodními podmínkami a spotřebitel by mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které mu byly neoprávněně strženy za druhé a další automatické prodloužení smluvního vztahu bez jeho svolení. Jestliže společnost nepostupovala v souladu s podmínkami ani při prvním prodloužení, lze žádat vrácení peněz i v tomto případě.

Pokud by společnost prostřednictvím platební karty strhla neoprávněně z účtu spotřebitele další peněžní prostředky, je vhodné využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Z důvodu předběžné opatrnosti může také spotřebitel požádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Doporučujeme proto, aby si spotřebitel případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 10:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.