Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#23380Neuznaná reklamace mobilního telefonu. výmluvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2018, před 7 lety

Aliaksandr Zhalezny

Znění stížnosti

Reklamace č.1078/18020021
Dne 6.2.2018 v okay s.r.o (Katovická 1303, 38601 Strakonice) jsem reklamoval mobilní telefon CUBMAGICGR. z důvodu pomalé nebo nefunkční nabíjení.
Dne 1.3.2018 Po vrácení mob. telefonu na prodejně, reklamace byla zamítnuta
z důvodu mech.poškození dobíjecího konektoru-utržené kontakty.
Mi byli ukázány fotky z reklamace které vlastním, rozebraného telefonu kde byla vidět nějaká mech. oprava.
pracovník OKEY mi zdělil že je to vada zákazníka a že reklamaci neuznávají, přitom byla na telefonu vidět mechanická oprava a vyměněný dobíjecí kabel jenže o kabelu mi nebylo řečeno ani slovo. Pracovník Okey mi na prodejně předvedl že nabíjení telefonu je funkční. telefon mi byl vrácen a reklamace byla uzavřena.

Dne 15.4 Reklamace č.1078/18040044
jsem reklamoval telefon ze stejného důvodu(nefunkční nabíjení)
po vrácení telefonu z reklamace mi prodejce OKEY jednoznačně řekl že závada na telefonu je z mojí strany a že kontakty nabíjení jsem utrhl já tím že jsem měl připojovat konektor od nabíjecí kabele opačnou stranou, což je samozřejmě nesmysl.
Převzít telefon z reklamace jsem odmítnul a též jsem odmítl podepsat papíry že mi byl telefon vrácen na což mi pracovník OKEY odpověděl "Já jsem s váma skončil" to mi přišlo jako nevhodné chování vůči zákazníkovi


Produkt

Mobilní telefon CUBMAGICGR výrobní číslo:351978090288806


Požadované řešení

Požaduji opravení telefonu nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2018 09:52, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Jedná se tedy o obrácení důkazního břemene.

Uplynulo-li však od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 13:40, před 7 lety

Vážený pane Zhalezny,

mrzí nás, že jste s řešením reklamace č. 1078/18040044 nespokojený.

Na základě odborného posouzení byla v souladu s platnou legislativou reklamace již vyřízena.
Reklamační pracovník sdělil doporučení, jakým způsobem s nabíjecím kabelem zacházet a zboží jsme Vám vydali zpět.

Omlouváme se za případné nedorozumění a děkujeme za podnět k vylepšení našich služeb.

S pozdravem

Mgr. Miroslava Jedličková
Vedoucí zákaznického servisu CZ/SK

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:28, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 08:54, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.