Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.9.2016 byl zakoupen mob.telefon typ iGET BLACKVIEW BV6000s. První závada se na něm objevila 21.2.2017 kdy nešlo přijmout hovor,mobil se velmi zahříval když se nabíjel a když kleslo napětí pod 15%,displej nereagoval.V servise pak přehráli software a uvedli,že uváděné závady se neprojevily a nabíjení je v pořádku.Tudíž reklamace byla zamítnuta.
Další závada byla s tím,že přerušoval reproduktor takže nebylo rozumět.Proto byl znovu poslán do servisu 22.5.2017 s tím,že provedli vyčištění zvukovodu reproduktoru a telefon mi byl vrácen zpět s neuznanou reklamaci.Chci podotknout,že tento přístroj ma nejvyšší krytí IP68./proti prašný,voděodolný/a na doporučení prodávajicího jsem ho zakoupil.
Další závada byla ta,že nešlo přijmout hovor,byl nefunkční prázdný displej a zároveň byl takto předveden a odzkoušen na prodejně se stejným výsledkem.Poté byl dne 29.6.2017 opět zaslán do servisu Vyjádření servisu bylo opět negativní a i když v mobilu obnovili upgrade firmwaru. To už jsem v obchodě požadoval odstoupení od kupní smlouvy,která byla zamítnuta.
Jako čtvrtá už závada v záruční lhůtě se znovu projevila závada na kterou byl telefon již reklamován a to,vadný reproduktor,přehřívaní mobilu a dokonce vadný sluch výstup který nebyl nikdy předtím využíván.Vyjádření servisu je takové,že je reproduktor zanesen kovovými pilinami a opravu mi provedou jedině na mé vlastní náklady o přehřívaní ani zmínka.Podotýkám,že s kovem nemám vůbec co do činění.Po tomhle sdělení jsem již telefon nepřezval a na prodejně jsem znovu chtěl odstoupit od kupní smlouvy,samozřemě s negativním výsledkem a bylo mi řečeno,že záležitost mám řešit s reklamačním oddělením.Na reklamačním oddělení zas mi bylo sděleno,že to mám já řešit s prodejnou nebo servisem.Žádal jsem o kontakt na nějaké vedení EURONICSU ,ale to mě bylo odepřeno.Musím pracovně používat v mobilu internet,což vlastně nemohu, jelikož plné čtyři měsíce chodí po reklamacích s nulovým výsledkem.Zároveň nechci tuto věc ještě medializovat a proto se o pomoc obracím na Vás.
mobil: iGET BLACKVIEW BV6000s výr.č: IMEI1: 359711071805559 dat prodeje:29.9.2016
Pro různé, ale i opakovaně se vyskytující závady v záruční lhůtě žádám o odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas.
Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.