Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#23383Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2018, před 7 lety

Patrik Václavík

Znění stížnosti

Dne 29.9.2016 byl zakoupen mob.telefon typ iGET BLACKVIEW BV6000s. První závada se na něm objevila 21.2.2017 kdy nešlo přijmout hovor,mobil se velmi zahříval když se nabíjel a když kleslo napětí pod 15%,displej nereagoval.V servise pak přehráli software a uvedli,že uváděné závady se neprojevily a nabíjení je v pořádku.Tudíž reklamace byla zamítnuta.
Další závada byla s tím,že přerušoval reproduktor takže nebylo rozumět.Proto byl znovu poslán do servisu 22.5.2017 s tím,že provedli vyčištění zvukovodu reproduktoru a telefon mi byl vrácen zpět s neuznanou reklamaci.Chci podotknout,že tento přístroj ma nejvyšší krytí IP68./proti prašný,voděodolný/a na doporučení prodávajicího jsem ho zakoupil.
Další závada byla ta,že nešlo přijmout hovor,byl nefunkční prázdný displej a zároveň byl takto předveden a odzkoušen na prodejně se stejným výsledkem.Poté byl dne 29.6.2017 opět zaslán do servisu Vyjádření servisu bylo opět negativní a i když v mobilu obnovili upgrade firmwaru. To už jsem v obchodě požadoval odstoupení od kupní smlouvy,která byla zamítnuta.
Jako čtvrtá už závada v záruční lhůtě se znovu projevila závada na kterou byl telefon již reklamován a to,vadný reproduktor,přehřívaní mobilu a dokonce vadný sluch výstup který nebyl nikdy předtím využíván.Vyjádření servisu je takové,že je reproduktor zanesen kovovými pilinami a opravu mi provedou jedině na mé vlastní náklady o přehřívaní ani zmínka.Podotýkám,že s kovem nemám vůbec co do činění.Po tomhle sdělení jsem již telefon nepřezval a na prodejně jsem znovu chtěl odstoupit od kupní smlouvy,samozřemě s negativním výsledkem a bylo mi řečeno,že záležitost mám řešit s reklamačním oddělením.Na reklamačním oddělení zas mi bylo sděleno,že to mám já řešit s prodejnou nebo servisem.Žádal jsem o kontakt na nějaké vedení EURONICSU ,ale to mě bylo odepřeno.Musím pracovně používat v mobilu internet,což vlastně nemohu, jelikož plné čtyři měsíce chodí po reklamacích s nulovým výsledkem.Zároveň nechci tuto věc ještě medializovat a proto se o pomoc obracím na Vás.


Produkt

mobil: iGET BLACKVIEW BV6000s výr.č: IMEI1: 359711071805559 dat prodeje:29.9.2016


Požadované řešení

Pro různé, ale i opakovaně se vyskytující závady v záruční lhůtě žádám o odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 15:36, před 7 lety

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas.

Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.