Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych upozornit na zvláštní podnikání slevomatu "Amplion", jejíž majitel je Jaromír Končický.
V listopadu 2013 jsem si přes jeho slevomat objednal a zaplatil MULTIFUNKČNÍ BEZDRÁTOVÁ SLUCHÁTKA 5V1. Voucher na sluchátka jsem uplatnil u firmy www.kralovskanabidka.cz, jiná možnost nebyla, jejíž majitelem je rovněž pan Končický. Sluchátka došla cca 13.12.2013, bohužel vadná. Napsal jsem panu Končickému mail, kde jsem popsal vadu (nefunkční sluchátka), dlouho se nic nedělo a najednou se po novém roce cca začátkem ledna ozval na telefon s tím, že se omlouvá a abych sluchátka poslal na reklamaci zpět na jeho adresu, což jsem neprodleně udělal a dne 13.1.2014 poslal balíkem pošty sluchátka na adresu Jaromír Končický. Od této doby pan Končický nereaguje na jakýkoliv pokus o kontakt. Několikrát jsem mu volal na jeho tel. číslo. Naposledy 7.2. 2014 v 16,46 hodin. Telefon je aktivní, ale moje číslo je již pravděpodobně v seznamu "NEBRAT". Mým nákupem sice vynikla škoda cca 400 .- Kč, ale pakliže se takhle pan Končický chová standartně, tak může být škoda větší, jelikož předpokládá, že si nikdo pro pár korun nebude stěžovat. A na to pravděpodobně pan Končický spoléhá.
Budu rád, když se jeho podnikání prověří, protože se domnívám, že vykazuje známky trestného činu podvodu.
MULTIFUNKČNÍ BEZDRÁTOVÁ SLUCHÁTKA 5V1
Kontaktovat prodejce a požadovat vysletlení a sjednání nápravy formou výměny zboží a nebo vrácení peněz v hodnotě 400,. Kč na moji adresu.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, je prodejce povinný ji do 30 dnů od uplatnění vyřídit včetně případné opravy. Pokud se tak nestane, má kupující dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele právo od smlouvy odstoupit a žádat úhradu všech zaplacených finančních částek. Zároveň je spotřebitel oprávněn podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil a nebylo mu vráceno plnění, je třeba nárok uplatnit v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení a zaslání předžalobní výzvy podle § 142a občanského soudního řádu.