Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2339Reklamace vadného zboží, nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2014, před 11 lety

Pavel Köhler

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych upozornit na zvláštní podnikání slevomatu "Amplion", jejíž majitel je Jaromír Končický.
V listopadu 2013 jsem si přes jeho slevomat objednal a zaplatil MULTIFUNKČNÍ BEZDRÁTOVÁ SLUCHÁTKA 5V1. Voucher na sluchátka jsem uplatnil u firmy www.kralovskanabidka.cz, jiná možnost nebyla, jejíž majitelem je rovněž pan Končický. Sluchátka došla cca 13.12.2013, bohužel vadná. Napsal jsem panu Končickému mail, kde jsem popsal vadu (nefunkční sluchátka), dlouho se nic nedělo a najednou se po novém roce cca začátkem ledna ozval na telefon s tím, že se omlouvá a abych sluchátka poslal na reklamaci zpět na jeho adresu, což jsem neprodleně udělal a dne 13.1.2014 poslal balíkem pošty sluchátka na adresu Jaromír Končický. Od této doby pan Končický nereaguje na jakýkoliv pokus o kontakt. Několikrát jsem mu volal na jeho tel. číslo. Naposledy 7.2. 2014 v 16,46 hodin. Telefon je aktivní, ale moje číslo je již pravděpodobně v seznamu "NEBRAT". Mým nákupem sice vynikla škoda cca 400 .- Kč, ale pakliže se takhle pan Končický chová standartně, tak může být škoda větší, jelikož předpokládá, že si nikdo pro pár korun nebude stěžovat. A na to pravděpodobně pan Končický spoléhá.
Budu rád, když se jeho podnikání prověří, protože se domnívám, že vykazuje známky trestného činu podvodu.


Produkt

MULTIFUNKČNÍ BEZDRÁTOVÁ SLUCHÁTKA 5V1


Požadované řešení

Kontaktovat prodejce a požadovat vysletlení a sjednání nápravy formou výměny zboží a nebo vrácení peněz v hodnotě 400,. Kč na moji adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 16:10, před 11 lety

V případě, že je uplatněna reklamace, je prodejce povinný ji do 30 dnů od uplatnění vyřídit včetně případné opravy. Pokud se tak nestane, má kupující dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele právo od smlouvy odstoupit a žádat úhradu všech zaplacených finančních částek. Zároveň je spotřebitel oprávněn podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 16:47, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil a nebylo mu vráceno plnění, je třeba nárok uplatnit v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení a zaslání předžalobní výzvy podle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.