Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Omylem moje manželka při vybírání odměny za dobití vyťukla Kredit 20Kč. Chtěl dříve se podívat na podrobnosti, ale ty byly nepřístupné. Bohužel tento kredit znamenal napojení na PředplaDENku s tarifem DEN VOLÁNÍ, což nečekala. Obrátila se na Chat O2, kde jí operátor sdělil, že pokud pořádá o tarif Volání do O2 zdarma a pak znova nabije 300Kč, bude jí tarif změněn. Manželka toto učinila a obdržela SMS, že jí byl přidělen tarif NA!VÝBĚR.
Bohužel se tak nestalo. Při stížnostech na Chatu O jí bylo sděleno, že nabila částku 300Kč před žádostí o nový tarif. Což není pravda a dokazuje to výše uvedená SMS, kterou obdržela.
Nikdo nyní změnu tarifu neuzná a donucují manželku znova zaplatit částku 300Kč i když už má nabito 600Kč.
Jde u o další případ, kde se musela dohadovat o správnosti jejího počínání a zbytečného vyčítání ze strany O2. Takže se chystá od O2 už odejít.
Už skutečně nevíme jak pracovníky O2 přesvědčit, že jejich SMS potvrdila zněnu tarifu, ale nyní to neuznávají a zpochybňují znění SMS.
Prosím, o sdělení co můžeme dále dělat pro spravedlnost počínání.
Děkuji za vyrozumění. S pozdravem JUDr. Petr Hlavsa
Uvedeno výše.
Rád bych, aby O2 uznalo pochybení a snad možno říci i neuznání jen proto, aby byl placen stále nový poplatek.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré odpoledne,
omluvám se, že reaguji až nyní, ale stížnost na nás byla přiřazena až dnes.
Dobití není podmínkou změny tarifu. Pokud ještě nebyl váš požadavek vyřešen, rádi se na to podíváme. Pošlete nám, prosím, telefonní číslo služby a odkaz na tuto stížnost pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: