Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23392Neplnění pojistného plnění, Škodní událost H118007143CZE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2018, před 7 lety

Tomáš Baczke

Znění stížnosti

MWO za 6651,- vydržela v provozu jen 2 roky 2 měsíce. Byla pojištěná
nad rámec zákonné lhůty o 3 roky za 1995,- a byla odeslána na
objednávku Allianz pojišťovny \"přepravní\" společností PPL do servisu.
Objednatel přepravy tedy byla Allianz pojišťovna, od které také přišly
SMS pokyny k zabalení a podle kterých bylo zabaleno. PPL při přepravě
zásilku rozbila. Allianz ovšem nechce plnit pojistnou událost a tvrdí, že:
\"Vztah klienta a servisu se řídí smlouvou o dílo (§ 2586 Občanský
zákoník), kdy klient je objednatelem, oprávce je zhotovitelem a pojistitel
zprostředkovatelem. V rámci Vašeho podnětu se tedy jedná o přímý
vztah mezi Vámi a poskytovatelem. Vzhledem k tomu, že k poškození
Vašeho výrobku došlo při přepravě přepravní společnosti, tak
zapotřebí, abyste vzniklou záležitost řešil přímo s přepravní
společností.\" Toto samozřejmě odmítám dle §2950 zákona č. 89/2012
Sb., občanský zákoník a žádám náhradu po pojišťovně, protože mě
mylně informovali o zabalení dle pokynů PPL.


Produkt

Škodní událost H118007143CZE, MWO JQ280SL


Požadované řešení

Náhrada pojistného plnění ze strany pojišťovny v první řadě a omluva za komplikace a průtahy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2018 11:06, před 6 lety

Může-li spotřebitel prokázat, že postupoval v souladu s pokyny společnosti, nemůže se společnost zbavit odpovědnosti za škodu, kterou způsobil dopravce.

Z popisu stížnosti vyplývá, že smlouvu o přepravě uzavřela s dopravcem společnost, nikoli spotřebitel. Žádat náhradu škody po dopravci by tak mohla žádat pouze společnost.

Byla-li ale společnost skutečně pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy o přepravě, náhradu škody by pak musel žádat spotřebitel. Pokud by byla žádost na náhradu škody zamítnuta ze strany dopravce, má spotřebitel následně možnost žádat náhradu škody po společnosti, neboť ta jako zprostředkovatel porušila svoji povinnost a neposkytla spotřebiteli všechny potřebné informace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2018 10:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.