Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den.
Myslím si, že si opravdu perkektne umíte odradit zákazníky a nahněvat je tím, že akční zboží z letáku většinou není k dispozici. Bydlím hned vedle Vaší prodejny, takže problém obravdu není zpusoben tím, že bych chodil pozdě, když je zboží pochopitelně vyprodáno... Když přijdu několik dní po sobě hned ráno a zboží tam nikdy není, to už není úplně pochopitelné...
Už jsem o tomhle problému četl i na Facebooku a ruznych internetových stránkách...
Myslím si, že by bylo lepší, kdyby jste ty letáky raději vubec nepublikovali, protože je to opravdu hodně pohoršující...
Píšete, že zdvořilým přístupem dosáhnou zákazníci víc, ale existuje určitá hranice, od které je podle mě už normální, když zákazníkum trpělivost dochází...
Děkuji.
Maso, ryby, alkohol, nealko,...
Asi to toho jako obyčejný zákazník nemužu vidět natolik, abych dokázal navrhnout řešení, ale asi bych si dal aspoň pozor na to, abych do letáku nedával zboží, o kterém musíte už dopředu vědět, že ho máte jen málo nebo vubec...
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.