Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jsem důchodkyně a kupovala jsem přes internet jízdenky pro dceru a vnoučata na 5.5. Liberec - Praha ve 14.00 a zpáteční 7.7. ve 14.00 Praha - Liberec. Do Prahy vše proběhlo v pořádku a na cestu zpět požadovala ( mimochodem velice nepříjemná a arogantní) stevardka po vnoučatech kartu na slevu, vysvětlila jsem jí, že dětem je 11 a 12 let a kartu tedy nepotřebují a doklad o věku mají ( občanky ). Přesto slečna trvala na tom, že nám slevu neuzná, protože jsem zaškrtla špatnou kolonku. Nepustila je do autobusu dokud jsem nezaplatila 36,--Kč. Nechápu za co jsem měla doplatit, když cena je stejná a cestou do Prahy nikdo nic nenamítal, přesto, že jsem kupovala obousměrnou jízdenku, takže vše bylo stejné. Navíc slečna nedala na doplacenou částku žádnou stvrzenku o doplatku. Vzhledem k tomu, že jsem už dost starší ročník opravdu si nejsem jistá co jsem označila na rezervaci, ale jde o slušný lidský přístup o nic jsem Vaší firmu neošidila, protože cena pro studenty a žáky je stejná. nejde jen o tu částku ( i když i ta je v rozpočtu důchodce znát ), ale o slušný přístup a pocit křivdy, který ve mně zůstal. Jezdím s Vámi často a většina Vašich zaměstnanců jsou příjemní a milí lidé, ale tato posádka byla velmi. nepříjemná. Někteří řidiči sami narovnávají a ukládají zavazadla, na tomto spoji řidič, ač chlap jak hora stál a koukal, jak se s dětmi lopotím a snažím se nacpat tašky do zavazadlového prostoru, kde překážely čísi ohromné kufry a ani se nepokusil nám promoci. Pevně doufám, že se jednalo a výjimku a další cesty budou příjemné. č. j.0866859723. Děkuji za pochopení a přeji hodně spokojených cestujících Jana Horáčková
proškolit personál o slušném jednání, protože oni tam jsou pro cvestující a ne naopak
|
Tweet |
Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Dle VOP společnosti je cestující (dítě od 6 do 15 let) povinen prokázat nárok na slevu průkazem, na kterém je uvedeno datum narození cestujícího. V tomto případě nemusí průkaz obsahovat fotografii (např. karta pojištěnce). Pro více informací anebo uplatnění slevy lze kontaktovat zákaznické centrum na info@regiojet.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.