Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#23409Obtěžování zákazníka operátorem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2018, před 7 lety

Dagmar Buryanová

Znění stížnosti

Začátkem měsíce dubna mi od Vodafone začaly chodit SMS s nabídkou využívání služby Internetu v mobilu na den. Ačkoliv jsem neprojevila zájem, zprávy mi chodily každý den dál a já je trpělivě mazala. Jenže po dvou týdnech začaly SMS přicházet i po 22.hodině večer a to už bylo dost obtěžující. Vrchol byl, když mi tato skvělá nabídka přišla 23.a 24.4. ve 23:19hod. Mobil používám jako většina lidí na buzení, takže mě samozřejmě probudily a dost vylekaly. Pokud máte v rodině nemocného seniora, logicky v pozdních hodinách očekáváte špatné zprávy.
25.4. jsem se proto dostavila na pobočku Vodafonu v ostravském Avionu a důrazně jsem požádala zaměstnance o úpravu mého nastavení tak, aby mi obtěžující SMS přestaly chodit. Bylo mi řečeno, že jsem si to mohla zařídit bez chození na pobočku, ale já jsem chtěla mít jistotu, že bude vše správně a nikdo mi nebude moci říct, že jsem něco přehlédla, překlikla, nebo nenastavila dobře.
První SMS mi zapípala ještě na pobočce – vstup na zákaznický účet dle platného dokladu. Dobrá, i když nevím proč jsem musela být informována SMS, když jsem u toho byla. A ještě než jsem došla na parkoviště, přišly mi 4 další zprávy se stejným textem - úprava udělených souhlasů. Proč čtyřikrát, nevím.
Tak jsem si myslela, že už budu mít klid. Ale už 6.5. mi přišla opět stará známá nabídka Využití internetu na den. Začali na 13:40hod. Totéž 7.5. Ale 8.5. už Vodafone přitvrdil a poslal mi nabídku, na kterou jsem nikdy nereagovala, ve 21:00hod. Klid v éteru, odborně upravený zaměstnancem Vodafone, vydržel 11 dnů. Nedostává se to už na hranici stalkingu?
Takže na pobočku musím zajet znovu a tentokrát s výpovědí. Vodafone přijde o dva zákazníky (manžel se připojil ke mně) ale to asi nevadí, zákazníků je dost.


Produkt

Nevyžadované služby Vodafone


Požadované řešení

Nabídky různých služeb by měly mít omezené trvání = pokud zákazník nereaguje na 1.SMS, znamená to logicky že nemá zájem.
Nastavit program, který ovládá posílání nabídek, na určitou dobu (od-do). Zasílání nabídek po 22.hodině pokládám za neetické.
Proškolit zaměstnance Vodafone aby byli schopni trvale upravit účet zákazníka podle jeho přání.
Zvážit, zda je nutné obtěžovat zákazníky podobnými nabídkami prostřednictvím SMS. Když někdo nějakou službu potřebuje, na portálu Vodafone si ji najde.
Nenajde tam ale možnost podat stížnost na služby...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 08:47, před 7 lety

Zákon č. 480/2004 Sb. se zabývá obchodními sděleními, která jsou šířena elektronicky. V souladu s § 7 tohoto zákona je třeba k elektronickému šíření obchodních sdělení splnit jednu z následujících podmínek:
• Prodejce musí mít souhlas osoby, které jsou obchodní sdělení zasílána.
• Prodejce získá e-mailovou adresu v souvislosti s prodejem výrobku nebo poskytnutím služby a umožňuje spotřebiteli jednoduchým a bezplatným způsobem vyjádřit se zasíláním obchodních sdělení nesouhlas i v rámci každé jednotlivé zprávy. Pokud daná osoba nesouhlas vyjádří, tak musí prodejce zasílání reklamy ukončit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2018 10:40, před 7 lety

Dobrý den, paní Buryanová,

našim zákazníkům nabízíme možnost nastavit si souhlas s obchodními nabídkami tak, jak jim to vyhovuje, například v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Změnu samozřejmě rádi vyřídíme, když navštívíte naši prodejnu, zavoláte na naši infolinku na *77 nebo nás kontaktujete online cestou.

Zároveň umožňujeme i nastavení času zasílání těchto zpráv - omezení lze zadat tak, aby Vám zprávy chodily jen v pracovních dnech od 8 do 22 hodin.

Po zrušení souhlasu se zasíláním zpráv je třeba počítat s tím, že ještě nějaká nabídka může přijít. Je to z toho důvodu, že seznamy čísel pro zasílání obchodních sdělení připravujeme s předstihem. Určitě byste ale žádnou takovou SMSku neměla dostat po cca 14 dnech od zrušení souhlasu.

Rád zkontrolujeme, jestli zrušení souhlasu s marketingovými zprávami na Vašem čísle správně proběhlo. Proto nám prosím napište přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, odpovíme Vám pak e-mailem.

Přeji krásný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2018 21:34, před 7 lety


Dagmar Buryanová

Paní Bakerová,

mohla byste mi, prosím, dát e-mailový kontakt na Vašeho nadřízeného? Sice jsem měla pocit že zajistíte, abych nebyla Vašimi zprávami obtěžována, ale opak je pravdou. Zprávy mi chodí dál a já už toho mám dost.

Dnes jsem byla na pobočce Vodafone podat výpověď a zároveň jsem znovu žádala o kontrolu mého účtu a zrušení VŠECH nabídek na Vaše produkty. Bylo mi řečeno, že vše už by mělo být v pořádku. Není, ve 21:00 jsem opět obdržela nabídku využívání služby Internet v mobilu na den.

Myslím že jsem využila všechny možnosti slušně tuto situaci urovnat. Ale po cca 40 SMS už chci pokročit o stupeň výš. Snad Váš nadřízený zakročí a technikům zodpovědným za zasílání zpráv přinejmenším domluví. Smlouvu u Vodafone mám do konce června, to dostanu ještě 50 nevyžádaných SMS?

Na infolinku volat nechci, je o ztráta času. Zkuste to, po pěti minutách to vzdáte také.

Dagmar Buryanová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2018 08:51, před 7 lety

Dobrý den, paní Buryanová,

kontakty na jednotlivé zaměstnance Vodafonu nemůžeme sdělovat. Děkuji za pochopení.

Jak jsem Vám nabídla, rádi Vám pomůžeme, když se na nás obrátíte přes zabezpečený formulář pro konkrétní požadavky na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Pokud si raději přejete podat oficiální reklamaci, můžete využít Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo reklamaci poslat dopisem na Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 09:14, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.6.2018 11:17, před 7 lety


Dagmar Buryanová

Vyřešeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 15:59, před 6 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.