Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4. prosince 2013 jsem si na stránkách eshopu objednala běžecké boty New balance v ceně 1199,-. V Uložence jsem je vyzvedla 7.12. Byly ale malé, proto jsem vyplnila reklamační formulář z webové stránky obchodu a poslala je poštou zpět ihned 10.12.2013. Ze strany eshopu se nic nedělo. Proto jsem 29.1.2014 poslala email, jestli se reklamace vyřizuje, ale nikdo neodpověděl. V únoru jsem do eshopu 2x volala, bylo mi řečeno, že se na to podívají a zavolají mi, ale stále se nic neděje.
Běžecké boty New Balance WT573GTB
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že byla uplatněna reklamace, je povinností prodejce ji do 30 dnů vyřídit, včetně případné opravy dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že se tak nestane, má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou - tedy na odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci.
Záležitost byla vyřízena 24.2.2014 vrácením peněz naší zákaznici.
Prodlení bylo způsobeno chybou v naší interní komunikaci.
Zavedli jsme opatření, aby k podobným chybám nadále nedocházelo.
Hodnocení:
Komentář: Problém rychle vyřešen.