Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem vážně znechucený tím, jak funguje doručování zásilek v Úvalech.
Už po několikáté se mi stalo,
Že jsem si nechal doručit balíček až do domu a pošta se ani neobtěžovala se tam s balíčkem zastavit, natož aspoň dát vědět, že je na poště.
Vždy jsem se to dozvěděl od odesílatele a po delší době jsem od pošty dostal sms ve znění, že jsem si zásilku doposud nevyzvedl.
Sakra, můžete mi tedy nějak vysvětlit o co jde?
Že nejste schopni ani dát ten pitomý lísteček do schránky a pak si dovolíte ještě napsat, že já jsem Ten, co si ho nevyzvedl? Jsem už tak naštvaný, že přemýšlím nad soudem.
Protože já jako Váš klient jsem si zaplatil službu, kterou jsem nedostal.
DR0254785885X a další 4ks pneumatik
Minimálně nějaké potrestání doručovatele, jeho písemné vyjádření a nápravu. A vaši službu uznáno jako reklamaci a vrácení peněz za poštovné.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman