Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Znění stížnosti
Dobrý den, prosím o odstoupení od smlouvy se společností Interdte S.A., zrušení automatického prodloužení premium účtu a smazání profilu z důvodu nevyužívání služeb na Iterdate.
Produkt
VIP členství, Vedeno na e-mail: dannielcekan@gmail.com
Požadované řešení
Prosím o ukončení premium účtu, zrušením všech vymáhaných poplatků a smazání profilu z důvodu nevyužívání služeb.
C-date
Prosím o zrušení služeb.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska
ID: QYRIYL69
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené. Profil samotný bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je k dnešnímu dni v rámci daného profilu evidovaný (mějte prosím na paměti, že vymazáním profilu se nezbavujete povinnosti uhradit dlužný poplatek),
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Dlužná částka byla uhrazena, ale nedostal jsem žádné potvrzení od externí společnosti která ode mně dluh vymáhala. Prosím tedy o potvrzení, že už ode mně firma C-DATE nebude požadovat další poplatky a o vymazání mého účtu a všech mých osobních údajů.
Děkuji
S pozdravem
Daniel Čekan
Byl-li závazek mezi společností a spotřebitelem ukončen, může spotřebitel v souladu s § 1949 občanského zákoníku požádat o vystavení potvrzení, že svou smluvní povinnost splnil a závazek mezi ním s společností zanikl (kvitanci). Takové potvrzení může posloužit jako důkaz při případném soudním sporu. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit svůj název i jméno spotřebitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl závazek splněn.
ID: QYRIYL69
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství je platné do 05/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: