Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V níže uvedené prodejně PENNY mi bylo odmítnuto prodání 5 bas piva BIRELL - což nerozporuji
- vím, že markety mívají podobná omezení, žádné takové však u zboží nebylo uvedeno!
- pokladní mě však vrátila, že můžu kopit pouze 40ks
- na prodeji jsem trval, jelikož omezení nikde prodejna neuváděla
- argumentace dvou přivolaných vedoucích, že si mám přečíst leták nebo se dojít zeptat mi připadá lichá
- rozněž se mi nelíbí, že uprostřed této diskuze se oba zaměstnanci otočili a odešli!?!?
- žádost o telefonní číslo na oblastního vedoucího byla odbyta, se slovy "máte ji na účtence" ... tam samozřejmě nic není
6.5.2018 v 15:40 Jičínská 1368 Mladá Boleslav 293 01
Označovat řádně zboží!
Kupující nemá žádnou povinnost studovat letáky nebo se dotazovat kolik čeho si může koupit!
Profesionálnější přístup a vystupování! Být to moji zaměstnanci, tak dostanou minimálně výtku.
Chci zpětnou vazbu, zda se záležitost řešila!
Zákazník jen bezmocně kouká!
|
Tweet |
U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován. Informace o omezení nákupu určitého počtu kusů by měla být uvedena nejen v letáku, ale i v regálu u prodávaného zboží.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.