Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23416Označení množstevního limitu u zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2018, před 7 lety

Jan Sajdl

Znění stížnosti

V níže uvedené prodejně PENNY mi bylo odmítnuto prodání 5 bas piva BIRELL - což nerozporuji

- vím, že markety mívají podobná omezení, žádné takové však u zboží nebylo uvedeno!
- pokladní mě však vrátila, že můžu kopit pouze 40ks
- na prodeji jsem trval, jelikož omezení nikde prodejna neuváděla
- argumentace dvou přivolaných vedoucích, že si mám přečíst leták nebo se dojít zeptat mi připadá lichá
- rozněž se mi nelíbí, že uprostřed této diskuze se oba zaměstnanci otočili a odešli!?!?
- žádost o telefonní číslo na oblastního vedoucího byla odbyta, se slovy "máte ji na účtence" ... tam samozřejmě nic není


6.5.2018 v 15:40 Jičínská 1368 Mladá Boleslav 293 01


Požadované řešení

Označovat řádně zboží!

Kupující nemá žádnou povinnost studovat letáky nebo se dotazovat kolik čeho si může koupit!

Profesionálnější přístup a vystupování! Být to moji zaměstnanci, tak dostanou minimálně výtku.

Chci zpětnou vazbu, zda se záležitost řešila!

Zákazník jen bezmocně kouká!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 10:19, před 7 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován. Informace o omezení nákupu určitého počtu kusů by měla být uvedena nejen v letáku, ale i v regálu u prodávaného zboží.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 23:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.