Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#23418Navýšení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2018, před 7 lety

Marie Šafaříková

Znění stížnosti

Uzavřela jsem smlouvu s O2 na televizi i internet v září 2014.Letos mě přišlo placení na duben 1163 kč a to je docela hodně.Na prodejně mě bylo zmatené vysvětlování a i na reklamačním to samé.Když mám smlouvu zjednanou v září tak mě musí taky tak končit v září a ne v březnu.Tady se všichni rozcházejí.


Produkt

navýšení platby


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení a ne matení zákazníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 10:26, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2018 14:11, před 7 lety

Hezký den,
mrzí mne, pokud vám fakturace nebyla srozumitelně vysvětlena.
Ráda vše znovu prověřím, požádám vás o doplnění čísla linky a referenčního čísla pro ověření, abych si mohla dohledat vše potřebné.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.5.2018 14:32, před 7 lety


Marie Šafaříková

referenční číslo: (viz ref. údaj)
telefonní číslo: (viz ref. údaj)
Snad se to vyřeší.Děkuji..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 14:54, před 7 lety

Údaje vložené spotřebitelkou jsme přesunuli do pozice referenčního údaje, který je neveřejný.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2018 15:39, před 7 lety

Hezký den,

děkuji za doplnění údajů pro dohledání služby.

K prodloužení závazku došlo dne 21.6.2017 při změně tarifu na prodejně na balíček O2 TV M, kdy jste se s kolegy dohodli také na nastavení nového závazku na dalších 12 měsíců proto, aby vám i nadále byla zachována zvýhodněná cena 299 Kč měsíčně, jelikož k prodloužení závazku může dojít až 6 měsíců před vypršením původního závazku, nemusí se datum doby vázaní přesně shodovat s datem podepsání prvotní smlouvy.
Nastavení nového závazku je zmíněno také v informačním dokumentu z 21.6.2017, který vám byl po zadání změny zaslán na email.
Nicméně stejná cena je stále zachována a cenu 299 Kč za O2 TV M budete hradit i po vypršení závazku jako tzv. věrnostní cena.

Vaše faktura za období 08.03.2018 - 07.04.2018 byla navýšena o poplatek za pronájem set-top boxu ve výši 49 Kč, který jsme vám poskytli dne 27.2.2018 za zvýhodněnou cenu pronájmu.
Také došlo k nastavení bezzávazkové varianty O2 Internetu z důvodu toho, že jste se dostala do insolvence a v tom případě nemáme možnost poskytovat službu se závazkem, která je cenově výhodnější. Bezzávazková varianta O2 Internetu vám cenu připojení navýšila na 849 Kč měsíčně, tato cena je vám ve zmíněné faktuře účtována poměrnou části od 10.3.2018. Zároveň vám vypršela zkušební doba služby Zabezpečení, tudíž i tato služba je vám nyní účtována v plné výši 49 Kč měsíčně.

Pokud by nebylo vše stále srozumitelné a stále byste měla pocit, že ve vyúčtování máte nějaké nesrovnalosti, dejte mi určitě vědět.

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2018 09:27, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2018 08:40, před 7 lety


Marie Šafaříková

Tak to lžete,byla jsem se informovat a je to pouze váš kapric.Nechci s vámi nic mít a pořádně proškolte vaše pracovníky aby nemátli zákazníky..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2018 10:21, před 7 lety

Hezký den,

veškeré podrobné informace k vašemu vyúčtování jsem vám popsala výše, pokud je přesto ještě něco nesrozumitelné, ráda vysvětlím. Požádám však případně o doplnění, co konkrétně není srozumitelné, případně v čerm se naše informace rozchází s těmi vašimi.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.6.2018 08:04, před 7 lety


Marie Šafaříková

Hodnocení: