Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Na konci srpna 2017 jsem ve vaší pobočce v Sokolově, koupila vůz Nissan Juke 1.6 DIG-T, r.v. 2012, SPZ 6AF7034. Přepis byl proveden 6. 9. 2017. Stav tachometru 100145 km
Jezdím pouze pro léky a na nákupy, takže jsem ujela cca 2224 km ( nyní stav tachometru 102369 km).
Byla jsem si automobil v Sokolovské pobočce vyzvednout nadvakrát, protože při první cestě pro auto, mi bylo sděleno, že prodejce zajel s autem do budovy a zjistil, že je pod vozem velká kaluž oleje - pravděpodobně z převodovky, takže musí vůz nejprve opravit a až bude oprava provedena, přijede pro mě řidič, abych si auto vyzvedla. Následně když jsem vůz kupovala, byla jsem ujištěna, že je v absolutním pořádku, vše opravené, údajně šlo o prasklou hadičku nějaké kapaliny.
Opět zdůrazňuji, že jsem byla ujištěna, že je vůz v absolutním pořádku a mohu s ním odjet. Jsem žena, laik, autům nerozumím a tak jsem se spolehla na "odborníky“, kteří mi auto prodali.
V pondělí 7. 5. 2018, jsem musela vůz nechat převézt do autorizovaného servisu Nissan v Mariánských Lázních. Vůz je nepojízdný! Při provedené prohlídce v servisu zjistili skrytou závadu na chlazení automatické převodovky, díky čemu vytekl z převodovky olej. Byly neodborně odstraněny trubky chlazení a nahrazeny nějakými hadičkami.....prostě neodborně a úmyslně provedený zásah do chlazení a převodovky.
V servisu mě upozornili, že tohle je absolutně neakceptovatelný zásah, úmyslné zatajení neodborné opravy vozu. Lze doložit fotodokumentací a přesným popisem technika z autoservisu Nissan Mariánské Lázně.
NISSAN, technik Kryštof Seemann,
Roto DPML. s.r.o.,
Tepelská 551,
Mariánské Lázně,
tel.: 602496499, 354623085.
Oprava prý bude finančně velmi nákladná, ale částku jsou mi schopni říci až po rozebrání poškozených částí.
Proto podávám reklamaci a žádám o úhradu opravy vozu v autorizovaném servisu, abych ho mohla používat.
Je mi velmi líto, že díky podvodnému jednání vašich lidí v pobočce v Sokolově, jsem nucena psát tuto reklamaci. Bydlím v oblasti, kde je automobil nutností, asi 7 km od Mariánských Lázní. Pečuji o ležící matku a ležícího manžela. Nemohu je nechávat doma bez dozoru, proto automobil potřebuji. Nyní si budu muset půjčit jiný vůz, než bude Nissan Juke opraven, abych mohla zajistit péči matce a manželovi.
Ještě chci uvést, že jsem 7. 5. 2018 v 9:59 telefonovala na vaši ústřednu a věc nahlásila. Vaše operátorka mi sdělila, že se mi ozve technik z reklamací. Bohužel se mi nikdo neozval.
Jindřiška Musilová Milcová
Nissan Juke 1.6 DIG-T, r.v. 2012, SPZ 6AF7034
Podávám reklamaci a žádám o úhradu opravy vozu v autorizovaném servisu, abych ho mohla používat.
|
Tweet |
Závadu na vozidle musí spotřebitelka nejprve reklamovat a umožnit prodejci její posouzení. Nedoporučujeme si nechat opravit vůz v jiném servisu před samotným podáním reklamace u prodejce.
Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil (v daném případě je podstatné, že vada nebyla uvedena v předávacím protokolu). Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážená paní Musilová Milcová,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,
Prodávající AAA auto, po jeho prověření uplatnění mé reklamace, tuto zamítl jako neoprávněnou. Ale i přes toto zamítnutí mi jako "projev dobré vůle" nabídl finanční částku ve výši 5000,-Kč. Vzhledem k mé situaci ( nepřetržitá péče o ležící matku a manžela), jsem tento návrh přijala. Nemohu si ve své situaci dovolit jezdit po soudech a vymáhat úhradu v plné výši ( 12000,-Kč). Musím ale říci, že pokud bude někdo z okruhu mých známých chtít kupovat auto od této společnosti, budu se snažit ho od toho odradit.
Jindřiška Musilová
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den, jak jsem již uvedla 31. května,
prodávající AAA auto, po jeho prověření uplatnění mé reklamace, tuto zamítl jako neoprávněnou. Ale i přes toto zamítnutí mi jako "projev dobré vůle", jak uvedli, nabídl finanční částku ve výši 5000,-Kč. Vzhledem k mé situaci ( nepřetržitá péče o ležící matku a manžela), jsem tento návrh přijala. Nemohu si ve své situaci dovolit jezdit po soudech a vymáhat úhradu v plné výši ( 12000,-Kč). Musím ale říci, že pokud bude někdo z okruhu mých známých chtít kupovat auto od této společnosti, budu se snažit ho od toho odradit.
Jindřiška Musilová
Dobrý den,
snažili jsme se o nalezení kompromisu, který by byl schůdný pro obě strany. Děkuji za Vaši zpětnou vazbu.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.