Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 23/12/2013 mnou na internet portálu nakupvakci.cz bylo zakoupeno 4 slevové vouchery (celkem 796.-Kč) na samolepky v uvedeném obchodě s platností do 31.1.2014. Po celou dobu od nákupu nebyl dostatek samolepek na skladě a proto nebylo možné kupony uplatnit.
Dne 31.1.2014 jsem kontaktoval obchod s tím že nemůžu uplatnit kupony do konce jejích platnosti z důvodu omezení na straně obchodu, a požádal jsem o vracení zaplacené částky nebo umožnění objednat zboží dopředu. Na svůj email jsem dostal automatickou odpověď o tom že platnost kuponu je prodloužena do 28.2.2014 a zboží bude naskladněno v brzké době.
Přes to v obchode stálé nebylo možné objednat zboží pro uplatnění zakoupených kuponu. Dnes obchod jíž na mé emaily nereaguje a internetové stránky nejsou dostupné.
Mám pocit podvodného jednaní ze strany uvedené společnosti.
Objednavka c. 2905672013 Nakupvakci.cz
Vráceni zaplacené částky na můj účet.
|
Tweet |
Pokud nemohly být vouchery uplatněny z důvodu překážky na straně prodejce, má kupující nárok na vrácení uhrazených finančních částek.
Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.