Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2342Nelze uplatnit zakoupené vauchery

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2014, před 11 lety

Anton Timofieiev

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 23/12/2013 mnou na internet portálu nakupvakci.cz bylo zakoupeno 4 slevové vouchery (celkem 796.-Kč) na samolepky v uvedeném obchodě s platností do 31.1.2014. Po celou dobu od nákupu nebyl dostatek samolepek na skladě a proto nebylo možné kupony uplatnit.
Dne 31.1.2014 jsem kontaktoval obchod s tím že nemůžu uplatnit kupony do konce jejích platnosti z důvodu omezení na straně obchodu, a požádal jsem o vracení zaplacené částky nebo umožnění objednat zboží dopředu. Na svůj email jsem dostal automatickou odpověď o tom že platnost kuponu je prodloužena do 28.2.2014 a zboží bude naskladněno v brzké době.
Přes to v obchode stálé nebylo možné objednat zboží pro uplatnění zakoupených kuponu. Dnes obchod jíž na mé emaily nereaguje a internetové stránky nejsou dostupné.
Mám pocit podvodného jednaní ze strany uvedené společnosti.


Produkt

Objednavka c. 2905672013 Nakupvakci.cz


Požadované řešení

Vráceni zaplacené částky na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2014 09:36, před 11 lety

Pokud nemohly být vouchery uplatněny z důvodu překážky na straně prodejce, má kupující nárok na vrácení uhrazených finančních částek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:44, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.