Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#23420Stížnost na kvalitu šunky, Kaufland Brno_Slatina

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2018, před 7 lety

Michal Tříska

Znění stížnosti

Dobrý den,
v sobotu dne 6.5.2018 jsem v Kauflandu v Brně - Slatině koupil krájenou šunku nevyšší jakosti (nebalenou) za 249 Kč/kg, zaplatil jsem cca 72 Kč, což si myslím, že je za šunku dost. Po příjezdu domů (cca 20 minut) jsem ji dal jako vždy do lednice. Druhý den byla šunka cítit jako zkažená a tudíž jsem ji vyhodil. Nejedl jsem ji nejen já, ale i mé děti, kterým byla určena. Žádám Vás o přísnější kontrolu čerstvosti uzenářských výrobků, neboť podobné zkušenosti s nimi ve Brně - Slatině jsme měli již několikrát, ale zdá se, že je to již pravidlo. S pozdravem. Michal Tříska.


Produkt

Šunka nejvyšší jakosti, 249 Kč/kg


Požadované řešení

Je mi líto těch zbytečně vyhozených 72 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 10:40, před 7 lety

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně reklamovat u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Spotřebitel může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2018 23:17, před 7 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2018 09:53, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.6.2018 11:00, před 7 lety


Michal Tříska

Hodnocení: