Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již několikrát se stalo, že peníze zaslané složenkou z hlavní pošty Bílina mým partnerem na můj běžný účet u Poštovní spořitelny vůbec nedorazily. Po reklamaci u vedoucí pošty musel můj partner znovu zaplatit složenkovné, ačkoli šlo o reklamaci. Tento postup se mi zdá NEHORÁZNY!!!
Naposledy se takto stalo 23.4.2018 s částkou 2.030 Kč, která dosud dnes 9.5.2018 ještě nedorazila!!! Partner má složenkový útržek jako důkaz zaslání peněz.
Musím upozornit, že zde jde o nízkou částku. Zcizení částky větší než 5.000 Kč je v této zemi trestný čin!!!
složenka
1) Částku 2030 Kč okamžitě doručit bez nového požadavku na zaplacení dalšího složenkovného, jak se v minulosti již stalo!
2) Omluvit se mému partnerovi, který neprovedenou službu dnes reklamuje.
|
Tweet |
Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato částka mu nebyla doručena, může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.