Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.5.2018 mi přišla sms, že mi 7.5.2018 budou doručovat balík. Samozřejmě bez udání hodiny. Chtěla jsem si přes www.zdocp.cz změnit datum dodání, ale to nefunguje! Tak jsem tedy 7.5. celý den čekala, až přivezou balík. Bohužel marně. Dnes jsem volala na poštu, proč mi balík nebyl doručen. Bez nějakého konkrétního vysvětlení jsem dostala kontakt na řidiče (možná), který nebere telefon...
Jak to tak vypadá, tak když si objednáte doručení balíku od České pošty (za které platíte nemalé peníze), tak si k tomu ještě musíte vzít asi týden dovolenou...
Jsem znechucená :(!!!
Chtěla bych hlavně svůj balík, který byl zaplacený předem, doručit
na místo určení a v hodinu, kterou si stanovím.
Vrácení poštovného jako omluvu.
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.