Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Alza.cz jsem dne 8.6.2012 zakoupil mobilní telefon Samsung Galaxy S 3. Dne 16.2.2014 mi po necelé hodině nabíjení začal hořet z USB konektoru. Následovalo odpojení mobilního telefonu od připeklého kabelu, bohužel jak byl telefon vysoce ohřátý tak mi vypadl z ruky na zem kde se rozbila obrazovka. Tak jsem jej zaslal do autorizovaného servisu Samsung s protokolem co se stalo.
Odpověď servisu:
Zjištěno mechanické poškození telefonu (mechanické poškození LCD, systémové desky, usb kabelu a zadních krytů).
Fotodokumentace přiložena na opravy.britex.cz. Oprava je možná jen placenou výměnou vadných komponentů.
Zakázka čislo: 2863253
Při mém nesouhlasu mi servis odpověděl:
Servisní středisko nezkoumá původ poškození ,ale aktuální stav zařízení při zaslání do servisu. Vaše zařízení se neslučuje se záručními podmínkami výrobce a nemůže být opraveno v rámci záruky.
Stanovisko servisního střediska je neměnné.
Takže reklamaci nelze vyřídit, protože se poškození objevilo.
Samsung Galaxy S 3 (GT-I9300RWDXEZ)
Bezplatná oprava přístroje v rámci záruční doby popř. výměna přístroje za funkční.
|
Tweet |
V tomto případě se měl servis nebo prodejce zabývat vadou, která byla reklamována, nikoli prasklou obrazovkou. V případě, že je prasklá obrazovka a není to příčinou vady, která je reklamována, musí se servis nebo prodejce vyjádřit přímo k této vadě. Pokud to ustanovení záručních podmínek vylučuje, je dle § 627 občanského zákoníku neplatné.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.