Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
žádám Vás o pomoc při zrušení členství a navrácení neoprávněněně strženého poplatku ve výši 2247,-Kč z mého účtu.
Níže přeposílám emailovou korespondenci s firmou be2 S.a.r.l. as Academic Singels.
e2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
04/18/2018 16:22 - bohmovapaola@seznam.cz wrote:
Dobrý den,
nejsem spokojena s Vašimi stránkami Singles50.
V obchodních podmínkách píšete, že pokud bude nějaká služba zpoplatněna člena hned upozorníte a to se nestalo.
Zaplatila jsem členství na 1 měsíc na zkoušku dne 11.3.2018, tudíž jsem předpokládala, že mě upozorníte jestli chci pokračovat a připlatím si. To se také nestalo.
Dne 14.4.2018 mi byla z účtu stržena částka 2 247,- nechápu z jakého důvodu.
Žádám o vrácení této částky na můj účet.
Níže přeposílám status členství, kde je potvrzeno že bylo zaplaceno pouze na 1 měsíc.
Žádám o rychlé vyřízení a vrácení částky na můj účet.
Děkuji.
Pavla Böhmová
Status členství:
Premium člen, 1 měsíc členství
Členství jste si zakoupili dne 11. 3. 2018. Pouze jako Premium člen můžete naplno využívat náš servis a získat plnou podporu při hledání toho pravého partnera. Přístup k nastevení účtu budete mít v momentě, kdy bude Vaše platba zpracována. To může trvat i několik dní, děkujeme za Vaši trpělivost.
Odpověď:
Od: Customer Service
Komu: bohmovapaola@seznam.cz
Datum: 19. 4. 2018 15:39:21
Předmět: Re: [Ticket#2018041810020243] Stížnost
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
Napsala jsem výpověď o zrušení členství, ale faxem ani poštou nelze poslat.
Prosím o pomoc v zoufalé situaci.
Děkuji
Pavla Böhmová
VIP členství
Odstoupení od smlouvy, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a vrácení částky 2247,-Kč. zpět na účet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 4FE6LB67
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
ID: 4FE6LB67
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
Dobrý den,
ano kontaktovalo mě zákaznické centrum s tím, že musím poslat výpověď.
Jelikož jste neuvedli u Vaší adresy směrovací číslo nedá se dopis odeslat.
Výpověď jsem poslala mailem, ale zřejmě jste to neakceptovali, tudíž jí posílám znovu.
Žádám o dstoupení od smlouvy, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a vrácení částky 2247,-Kč. zpět na účet.
V příloze 2x výpověď
Pavla Böhmová
bohmovapaola@seznam.cz
Komu:
zakaznickyservis@singles50.cz
Re: [Ticket#2018041810020243] Stížnost
E-mail byl zařazen do složky Odeslané na základě ručního přesunu.
Odpověď:
Customer Service zakaznickyservis@singles50.cz
Komu:
bohmovapaola@seznam.cz
Re: [Ticket#2018041810020243] Stížnost
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, že si nás přejete opustit.
Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.
Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.
Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.
Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:
Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax: 00420 227203713
Poštou: BE2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg
DŮLEŽITÁ INFORMACE
Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz
http://www.singles50.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Email který jsem odeslala dnes s výpovědí:
Dnes 8:31
bohmovapaola@seznam.cz
Komu:
zakaznickyservis@singles50.cz
Re: [Ticket#2018041810020243] Stížnost
Dobrý den,
v příloze posílám Výpověď.
S pozdravem
Pavla Böhmová
---------- Původní e-mail ----------
Od: Customer Service
Komu: bohmovapaola@seznam.cz
Datum: 14. 5. 2018 21:13:21
Předmět: Re: [Ticket#2018041810020243] Stížnost
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 4FE6LB67
Dobrý den,
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 12/07/2018
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Dobrý den,
děkuji za ukončení členství.
V mé stížnosti jsem také žádala o vrácení částky 2247,- na můj účet, která mi byla neoprávněně stržena. Teto detail jste zřejmě přehlédli.
Nejsem člověk, který může vyhazovat peníze oknem, proto žádám o vrácení této částky. Je nepřípustné obohacovat se tímto způsobem.
Děkuji,
Pavla Böhmová
ID: 4FE6LB67
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 11/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Vážení,
nechápu jakou to hrajete hru,nejdřív mi pošlete potvrzení o ukončení členství dne 19.5.2018 a 28.5.2018 ho zase obnovíte?
Výpověď jsem Vám poslala emailem dne 9.5.2018 a ještě jednou 17.5.2018.
Žádám o okamžité zrušení členství a vrácení částky 2 247,- na můj účet, kterou jste si vzali neoprávněně.
Dále žádám o potvrzení prolongace, která je uvedená i na platební stránce jak uvádíte.Také potvrzení o realizaci úhrady, které mi bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby, která mi na email nikdy nepřišla.
Zatím tuto stížnost řeším mimosoudní cestou.
Pavla Böhmová
Přikládám email který jste mi poslali dne 28.5.2018
28. 5. 2018, 14:01
Singles50 zákaznický servis zakaznickyservis@singles50.cz
Komu:
bohmovapaola@seznam.cz
Re: [Ticket#2018041810020243] Stížnost
Načíst externí obrázkyZ důvodu bezpečnosti jsme nenačetli externí obrázky obsažené v tomto e-mailu.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.
Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.
Vaše výpověď nám měla být odeslána nejpozději dne 08/04/2018.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
Prosím dTest o pomoc.
Děkuji
Pavla Böhmová
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka zaslaná spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Z vyjádření společnosti plyne, že 17. 5. 2018 potvrdila to, že již dále nebude prémiové členství prodlouženo, tzn., že skončí k 12. 7. 2018. Vyjádření nijak neřešilo již proběhlé prodloužení členství. Co se týče již proběhlého prodloužení, zde je nutné argumentovat právě neoprávněným provedením automatického prodloužení, protože společnost nesplnila svou informační povinnost.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj reagovat.
ID: 4FE6LB67
Dobrý den.
Ke dni 28.5.2018 Vám bylo - opětovně - zaslané objasnění prolonagce Vašeho Prémiového členství.
Další objasnění viz prosím v rámci emailové komunikace ze dne 19.4.2018 a předešlého komentáře ze dne 23.5.2018.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.Singles50.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
V zájmu přeposlání Potvrzení o realizaci úhrady prosím kontaktujte Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@singles50.cz - jelikož toto obsahuje citlivá data, není jej možné zveřenit.
Dobrý den,
na potvrzení, které mi bylo posláno na email, platba kartou, je jasně napsáno, na dobu 1 měsíce.
Máte spoustu nespokojených členů, protože je okrádáte o peníze. Neustále se oháníte obchodními podmínkami i když víte, že jsou matoucí a členové jsou uvedeni v omyl. Nehledě na to, že se nikde nepíše jaká částka bude v dalších měsících stržena a proč.
Své členy nikdy neupozorníte na to, že jim byla stržena další částka a za co, tudíž si peníze berete neoprávněně a to je soudně postihnutelné.
Naposledy žádám o vrácení částky na můj účet,která mi byla neoprávněně stržena. Pokud se tak nestane, vše předám svému právníkovi, jako to už udělalo spousta dalších členů.
P.Böhmová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 4FE6LB67
Dobrý den.
V příloze aktuálního komentáře viz prosím foto textu Potvrzení o realizaci úhrady, na které odkazujete, s uvedením (eventuálně) prodlouženého období, jeho ceny a podmínek jeho Výpovědi,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
vidím, že se od Vás peněz co jste si vzali nedočkám.
Jednou Vám to někdo spočítá za nás za všechny.
Böhmová
Děkuji dTestu za pomoc.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.