Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23433Nemožné zrušenie premium účtu a účtovanie vysokých poplatkov

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2018, před 7 lety

Adam Solovic

Znění stížnosti

Dobrý deň, na internetovej stránke www.be2.sk som si chcel vyskúšať ako funguje ich premium účet. Následne po zaplatení mesačného predplatného som ho chcel zrušiť, avšak zrušenie tohto prémiového účtu je veľmi komplikované a poplatky, ktoré si chce firma účtovať v najbližšom období je podľa mňa neadekvátna. Zaslal som email na ich zákaznícku linku a žiadal o zrušenie prémiového členstva, avšak momentálne sa nachádzam v štádiu čakania na odpoveď. Prosím Vás o pomoc pri zrušení tohto podľa mňa podvodne nastavenému prémiovému účtu ďakujem.


Produkt

be2.sk


Požadované řešení

Mojím cieľom je, aby mi táto spoločnosť zrušila prémiový účet na ich stránke, na čo mám ako klient, ktorý o takúto službu nestojí nárok a aby mi nebol účtovaný žiaden ďalší poplatok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2018 10:07, před 7 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2018 15:04, před 7 lety

ID: 2GMRGO18


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.5.2018 07:53, před 7 lety


Adam Solovic

Hodnocení:

Komentář: Všetko sa doriešilo k úplnej spokojnosti. Ďakujem.