Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#2344Nepřijatá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2014, před 11 lety

Vojtěch Trčálek

Znění stížnosti

Dne 24.2.2014 mi v provozovně na Arkádách nepřijali reklamaci ikdyž jsem byl schopen doložit koupi bot výpisem z bankovního účtu.


Produkt

Boty značky Lacoste, cena 2390,- zakoupeno dne 28.6.2013


Požadované řešení

Přijetí reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2014 12:10, před 11 lety

Pro uplatnění reklamace nejsou v zákoně stanoveny přímo podmínky pro kupujícího, aby mohl reklamaci uplatnit - pouze musí prokázat, že výrobek byl zakoupen u daného prodejce, což je možné i dle výpisu z účtu. V případě, že prodejce bude odmítat reklamaci přijmout, doporučujeme obrátit se i na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2014 09:52, před 11 lety

Dobrý den, pane Trčálku,

Pokud je výpis z banky nekompletní, nejsme schopni dohledat, o jakou obuv se jedná, zda obuv nebyla zakoupena ve slevě, ve které datum (rozpor mezi datem koupě a datem zaúčtování z Vašeho bankovního účtu) zda se jedná například o dva páry obuvi místo jednoho nebo i příslušenství. Z těchto důvodů není možno reklamovanou obuv tímto způsobem zavést do evidence.
Pokud však stále vlastníte záruční list k obuvi, reklamace bude samozřejmě přijata.

Za Shoebox CZ,

Ondřej Kohút

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2014 19:45, před 11 lety


Vojtěch Trčálek

Dobrý den, pane Kohúta,

za prvé bych Vám radil, aby jste si znovu přečetl komentář dTestu, kde jsou zmíněny mé povinnosti, které splňuji. Za druhé, Váš argument o úplném a neúplném výpisu je absolutně vedle, na každém výpisu účtu je datum za účtování a datum transakce( které odpoví dnu, kdy došlo ke koupi)a tak to je i na mém výpisu, takže o nějakém rozporu v datech nemůže být ani řeč. Navíc v tuto chvíli jsem obdržel od banky potvrzení, kde jsou i další údaje jako je autorizační kód transakce, číslo terminálu a také přesný čas(na vteřiny), kdy došlo k zaplacení. Jak si vedete Vy evidenci mě vůbec nemusí zajímat(viz. komentář dTestu), já po Vás nežádám vrácení peněž, ale chci aby jste mi nekvalitní výrobek vyměnili za kvalitní, v takovém případě je asbolutně irelevantní zda při placení bylo placeno i něco navíc(nebylo, daný pár bot byl jediná položka). Proto, od Vás čekám kladné vyjádření, že se mohu dostavit s boty k reklamaci s očekáváním kladného vyřízení. V opačném případě bude podán podnět České obchodní inspekci se všemi dokumenty. Odpověď čekám od 5 pracovních dnů, jinak bude následovat druhé.

Přeji hezký víkend,

Vojtěch Trčálek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2014 13:04, před 11 lety

Dobrý den, pane Trčálku,

Účetní doklad je obecně tím nejspolehlivějším způsobem identifikace obuvi, kterou fyzicky máte zájem reklamovat, z důvodu charakteru našich prodávaných výrobků – obuvi, kdy prodáváme množství modelů za stejnou cenu a tedy není stoprocentně možno identifikovat obuv pouze dle bankovního výpisu. Je ve Vašem zájmu účtenku vždy uchovávat na bezpečném místě pro případy reklamace. Jak jsem již zmínil, Vaše reklamace bude samozřejmě přijata.
Do budoucna bych doporučil účtenku pečlivě uschovávat, abychom se vyhnuli případným komplikacím.

Prosím informujte nás nejlépe na E-mailové adrese Officeshoes@officeshoes.cz, kdy obuv přijdete na prodejnu reklamovat.

Děkuji.

S pozdravem,

Ondřej Kohút

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 21:52, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.