Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , zaregistroval jsem se na seznamce a za 39 kč na 3 dny jsem zkusil tuto seznamku na zkoušku. Po zaplaceni pred kreditni kartu. Jsem zjistil ze mám hned předplatné na mesic dve sluzby. Penize mi zatim strhli za registraci. Ale pišou že mám 3 dny na zrušeni. Tak jsem si nechal poslat stornovaci heslo na email. A ten mi přišel ale bez hesla. Učet jsem chtel zrušit ale nejde to jen kvuli tomu že čekam až deaktivuju predplatne to mi piše. PSal jsem i email že bych rad zrušil své členství. Dokonce jsem volal ale je to v jazyce kterymu nerozumim. Prosim poradite mi co mám delat? na koho se mám obratit? diky Lukáš
Pokud se vše zruši budu rad. Penize mi zatim nestrhli. Takže budu rad když to tam bude dal. Jsem celkem zoufaly ztoho. dekuju moc
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro ukončení smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel zrušení členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné e-mailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Spotřebitel by mohl rovněž využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.