Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#23444Zamítnutí záruční opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2018, před 7 lety

Václav Bučil

Znění stížnosti

Dobrý den, reklamoval el.strunovou sekačku v Mountfieldu Plzeň kde jsem ho i 9.8.2015 zakoupil.
Vada na sekačce byla taková, že nešla vůbec do otáček.
Zhruba po 14 dnech(9.5.2018) mi bylo zděleno, že se reklamace zamítá. Důvod: Opotřebené ložiska motoru a následném přehřátí motoru - reklamace se
neuznává nejedná se o výrobní ani materiálovou vadu!
Pro toto zboží jsem se rozhodl i kvůli prodloužené záruce na 7 let. S Mounfieldem jsem byl do teď vždy spokojen, tak mě toto rozhodnutí dost překvapilo a samozřejmě zklamalo. Myslel jsem, že prodávají kvalitní věci, bohužel opak je pravdou. Sekačka nebyla levná, stála 1800kč. Servis mi nabídl opravu za 1300kč, což je bezpředmětné.


Produkt

Strunová sek. RT 1530D 500W


Požadované řešení

Pokud má sekačka sedmiletou záruku, měla by být provedena oprava bezplatně v rámci záruční lhůty, jelikož péče o reklamovaný výrobek byl v souladu s předanou technickou dokumentací. Opotřebovaná ložiska jsou součástí přístroje, tudíž by na ně měla stahovat i záruka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 21:48, před 7 lety

Pokud byla sjednána smluvní záruka, která jde nad rámec zákonné záruky, bude rozhodné, jaké podmínky byly sjednány. Prodávající v prodloužené smluvní záruce již může nastavit odlišné podmínky od těch zákonných (např. reklamaci je možné uplatnit pouze na určité vady). Nebyly-li zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace ujednány, vztahuje se na záruku zákonný režim.

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.